Få barn med SimBot?
Går det? För min sim är gift med en SimBot och nu har SimBoten i önskan att skaffa barn med henne, men när jag försöker finns det bara myspys? Går det att göra på nåt sätt?
/Elin

Nu har tjejen också det som önskan, så det borde ju gå :/
Man kanske måste adoptera? :S
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes

Jo, men då borde det ju inte stå "Få ett barn Med Amalia" och "Få ett barn med Noak" :s Men kans ju testa att adoptera..
#3 När jag har gjort två killar eller två tjejer och dem vill ha barn tillsammans så står det alltid "Få barn med …" och när jag adopterat så har den önskan "gått i uppfyllelse" eller vad man ska säga. :P
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
dom måste ju gilla varandra jätte mycket:P

Men dom är ju gifta och relationsmätaren är högst upp :(
det kommer upp en liten ruta vad dom tycker om varandra då ska det stå oemotståndlig eller mycket frestande eller vad det står var så länge se jag spelade:P

Jo jag vet, men det går bara med myspys och inte försök skaffa barn :/
Men hon kanske bara har 2 dagar innan hon blir äldre..

Hon är vuxen, blir åldring om 16 dagar, men det kanske inte går att skaffa barn med simbotar då… Fast läste på ett engelskt forum om en som fått det, och barnen såg ut som simmar men rörde sej och pratade som simbotar :p
skriv inte testingchea… och sedan håll in shift och klicka på personen.
då står det någonstans "…stone" typ. klicka där då ska du få fram en gravsten. Klicka då på gravstenen och sedan "bli gravid med" du kan du få barn med honom.
det funkar iaf på sims 2

Ska testa det, tack :)
Tror tyvärr inte det går, finns inte alls lika många alternativ på ts3 som på ts2 :/ mens ka se
Håller tummarna
hoppas du förstod vad jag skrev.. jag skrev väldigt slarvigt.
Crest: Läs #4.
När man adopterar så uppfylls önskan "få barn med …."
De får barn tillsammans när de adopterar.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jo, jag vet, men nu är jag mest intresserad av ifall det går att få barn med en simbot och isåfall hur. Som jag skrivit så läste jag på ett engelskt forum att det var en som fått barn med simbot och barnen såg ut som simmar men gick och pratade som robotar. Fast det kanske bara går med vissa familjer.. Eller om simboten är en tjej kanske?

Har du lyckats fått barn med roboten än? Är väldigt nyfiken på om det går . Min sim och gift med en Simbot med det går som du sa bara att ha myspys :7
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

Nej inte, än började spela med en annan familj. Men ska testa igen när jag spelar med dom nästa gång :)