Ställer sig upp (bugg)
Igår när jag spelade och min sim skulle kolla på tv så började hon ställa sig upp hela tiden, alltså först satt hon, sen ställde hon sig upp (som på bilden), sen satte hon sig ner igen och så vidare…
Jag har försökt installera den nya patchen men det står bara "ett fel uppstod blablabla…" så det går inte och jag vet inte vad jag ska göra för att hon ska sluta ställa sig upp. Har försökt att stänga av och sätta på spelet flera gånger men det har inte heller funkat.
Hoppas någon kan hjälpa mig :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Kan du ta bort henne från soffan? Prövat cheats där man kan tvångsflytta saker? (kommer inte på hur det skrivs men det finns ett sådant)
Ja, asså hon kan gå runt och göra saker men hon ställer sig upp hela tiden eller om hon står upp så tar hon upp handen hela tiden.
"I think therefore I am"
- Descartes
Har hänt samma sak för mig. Men hon slutade göra så efter ett tag. Vet inte om jag gjort något speciellt.
#Okej, får hoppas det går över då..
"I think therefore I am"
- Descartes
Om du tar upp fuskrutan och skriver in help så får du fram alla "fusk". Där ska de finnas nått som heter typ restart eller erase sim eller något. Så vitt jag har förstått ska man använda sig av det när simen fastnar eller liknande. Då kommer simen försvinna från tomten ett tag men kommer sen tillbaka=) Testa! men spara innan=P
#5 Okej, får prova det.
"I think therefore I am"
- Descartes
moveobjects on 
Jennie
#7 Som jag sagt tidigare så kan hon flytta på sig, men bara det att hon hela tiden fortsätter att ställa sig upp och/eller lyfta på handen hela tiden. Har spelat med den famlijen ett tag till nu efter det först hände, men har inte gått bort än.
Hoppas någon har några fler förslag, tacksam för dem som givits redan :), men har tyvärr inte funkat, :/
"I think therefore I am"
- Descartes
Precis sådär har det blivit för mig med, lyckades du klara det?:(
#9 Det var ju ett tag sedan, haha, och just den simmen är bortagen sedan länge, men jag har för mig att det slutade efter ett tag av sig självt (det var typ borta när jag startade om efter ett par dagar).
"I think therefore I am"
- Descartes
Haha jo jag såg det, undrade bara om det löste sig. För inte speciellt roligt att spela sådär :p
Saker kan väl bugga om man använder Moveobjects On ibland.. Så får man köra Resetsim "Hela namnet"
vågar jag göra det när hon har en liten bebis då?
Det hände samma sak med mig & Jag flyttade och efter ett tag så slutade det!!