Pojke eller flicka?
Jag undrar om det finns något slags fusk eller liknande som kan öka chanserna till att få antingen flicka eller pojke när man ska skaffa barn. Jag vill ha flickor, men jag får ALLTID pojkar! Så snälla hjälp mig
Om du äter äpplen ökar chansen för pojkar och äter du melon ökar chansen för att du får flickor. Detta har iallafall alltid funkat för mig! 
//Elin
Oj så bra:O får väl testa det då:D
#1 - Wow, vad bra :) måste testas :)
Jag testade, och det funkade! Käkade 20 stycken meloner under graviditeten och det blev en liten tös! :D
Hur får man tag på frukterna, planterar man träd eller? :) Och är det TS 1,2, eller 3? (:
Det är trean, och frukterna går att köpa i livsmedelsaffären :)
jag behövde bara äta fyra äpplen för att jag skulle få en pojke (i familjen som ska vara min familj och jag har nyss fått en lillebror så det var bra att jag såg detta
)
Någon som vet hur man kan få det att öka chanserna för pojke eller flicka i the sims 2? Om det finns några speciella sätt att göra för att få en pojke eller flicka? 
åt en melon de blev en flicka. Detta har räddat mitt liv. Alla dessa gånger jag blivit ledsen över grabbarna som jag verkligen inte vela ha!
#9 såg på sims forum på deras hemsida att äter man fyra meloner är det 100% chans för flicka och samma med äpplena fast då för pojke. Så för varje melon/äpple ökar det några procent för flicka/pojke, vill du va helt säker på att du får en flicka så äter du 4 st meloner :)
här ska ätas meloner
kan man köpa meloner i snabbköpet eller?:)
#12 Ja, det kan man 

Mvh Stephanie 

1 Melon ökar chansen med 25% till tjej
Min sim åt typ bara 2 meloner, och det blev en tjej 
Jag får alltid bara flickor ändå.. Aldrig pojkar xD
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Mina får typ alltid flickor xD Enda gången någon av mina simmar fick tvillingar i pojkar dog den ena -.- Arrs föds det bara flickor som en, tvillingar och trillingar kanske 1/10 att det blir pojkar xD Så mina ska få odla mycket äpple ;D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hur får man trillingar!?
Är det någon som har fått trillingar?
Jag har alltid köpt "fruktbarhets-grejs" från den här bonus-saken när simmarna uppfyller sina önskningar och det är då jag fått tvillingar, aldrig annars..
#18, asså det e bara slumpen. Mina får det ganska ofta, ville ha en familj med 2 bar i så fick dom först ett par trillingar på 3 fclickor sen vlille jag att dom skulle få en pojke men fick 1 par trilligar igen med 3 flickor XD Och det va utan den grejsen xP Så jag vet faktist ej :O
-' Malin Hultman
Jag har fått massor av trillingar och jag tycker det är skitjobbigt. Att få tvillingar är väl gulligt men att få trillingar X2 är inte direkt roligt.. tycker jag 
#20 jag tycker det e jobbigt XD Man kan ej göra något utan att minst 1 gråter :O
-' Malin Hultman
#21 jag vet. Och att sen få ett till trillinggäng är ett helvete… jag ville bara ha ett par tvillingar men slutade med 5 flickor….
#22 haha xD Men den familjen jag hade fick flytta för att jag ej hade plats till fler heller O.O Men tröttnade på den för där va så många så vet ej vart den är nu xD
-' Malin Hultman
#23 jag hatar när det är för många i familjen så jag skaffar bara "singel" barn ;)
#24, haha ok. Mina brukar ha max 4 barn, men blir det fler brukar familjen bli tråkig x)
-' Malin Hultman
#25 jag har väl kanske som mest 3 barn men jag vill bara ha ett barn i taget…
Jag har fått trillingar två gånger och tvillingar massor av gånger. Har iofs precis provat det där med fruktbarhetsgrejen man kan köpa för sina livslånga poäng eller vad det heter. Men sen jag testade det så har den familjen bara fått trillingar och tvillingar. Och det är samma kön på alla trillingarna varje gång, alltså t.ex tre tjejer. Men jag tycker inte att det var speciellt roligt att alltid få trillingar, man kanske kan ha det en gång i samma familj men sen vill man inte ha det igen.
Och det där med äpplen och meloner har alltid fungerat också. Mina simmar brukar oftast få tjejer men sen jag provade att morsan åt äpplen så blev det en kille ;)
Jag brukar alltid få killar som typ ha 4 killar i familjen innan det blir en tjej
Jag vill egentligen inte ha mer än 2 3 barn i familjen så jag provade det där med melon och det funkade!! 
Jag har fått trillingar några gånger och TÄTT ihop.
Först fick jag tvillingar sen fick jag trillingar och det var rätt tufft :O
Men jag känner av att när jag gör så de blir gravida så får jag oftast pojkar när jag gör så att pappa "försöker skaffa barn" och sen flickor när jag tar mamman.. =/ Hel skumt.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hur får man tvillingar/trillingar?! :O
har aldrig fått det…
vad händer om man äter 4st äpplen & 4st meloner då? :D
#30, htr inte spelat på ett tag men det är inne på ambitions saken så kan man köpa en sån grej Tvillingar/trillingar så kan man få det super lätt ^^
-' Malin Hultman