The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 4613 ggr
[Thiah]
0

Twinbrook...

Någon mer än jag som tycker twinbrook är en ganska kass stad när det gäller hus och tomma tomter? Tycker det är nästan omöjligt att få plats med ett stort hus (förutom 2 "platser") och vill man ha ett halvstort hus så finns det så lite att välja på.

jstrom
0

Jag håller med.. men du vet att du kan ju ta bort hus och göra det till tomma tomter :o och även sätta dit tomter där det finns plats

[Thiah]
0

jo jag vet men jag tycker inte jag ska behöva göra det hela tiden (startar ofta nya familjer)…

Och jag tycker inte det finns lika många stora tomtplatser som i "vanliga" staden (glömt vad den hette…hehe). Hade mycket större förhoppningar på den här staden, tyvärr.

jstrom
0

Aha :o ja jo det är klart, det har du rätt i.. det borde finnas mer "möjligheter" :(

men den andra staden heter Sunset Valley :P

Beatrice Madeleine
0

Men det går ju att placera ut nya tomma tomter =)

SimsBrooke
0

Håller helt klart med.. skit dåligt.. Tkr att alla städer har riktigt dåligt med plats så man inte kan lägga upp mer hus.. Tkr dem ska göra lite så som de har med TS2 men det kanske skulle behövas lite större än det som fanns.. alltså att det är slät mark

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Linnis00
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om du går in på dom tre … längst ner i hörnet! Sen ändra stad kan man lägga till tomttyper där man sen kan sätta hus! Flört Minns dock inte riktigt hur man gjorde!! Glad

SimsBrooke
0

#6 jag vet hur man gör. Men eftersom hela landskapet är så gropigt är det svårt att sätta ut nya tomter så att det ska se bra ut.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Linnis00
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#7 okej!! tycker också det är lite svårt!! Skrattande