The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 3207 ggr
hanna-linnea
0

The sims 3 Exchange

Jagr undrar hur man lägger upp saker i The sims 3 Exchange :)

iidajjackson
0

först laddar du ner en sak som du vill ha exp från the sims 3 sidan (: sen går du in där du har sparat den, du kanske måste packa upp den då gör du det sen kommer det finnas en fil, den är blå och grön och plumbob (simsdiamanten) är på den, sen bara trycker du på den så kmr den instralleras :D hoppas du förstår! ;D

hanna-linnea
0

nej asså jag vet hur man laddar ner. jag undrar hur man lägger upp saker på exchange xd

iidajjackson
0

jaha, ojsan, jag är lite klantig (a) höhö, (; iaf det vet jag nt, elr ha aldrig försökt göra det xD

hanna-linnea
0

okej tack i alla fall! :)

VeganGeek
0

Jag vet bara hur man delar med sig av ett hushåll för det är det enda jag har gjort.

Du startar spelet som vanligt och går in på "Edit Town" där väljer du familjen du vill dela och klickar på dela ikonen, den ser lite skum ut i mina ögon men det är den brevid papperskorgsikonen.

Du får då ett meddelande att den finns i Sim Lancher, nästa gång du har den öppen så klickar du på dela fliken, markerar den och klickar ladda upp.

Om det rör sig om kläder, smycken, frisyrer och sånt får du nog gå in på "Skapa en Sim" och göra motsvarande men det har jag aldrig provat själv.

hanna-linnea
0

okej tack så mycket! :)