Tidningsbäbisar? Hjälp!
Min lillerbro satt och spelade The sims 2 nyss, och ropade efter ett tag på mig. En av hans simmar hade fått tvillingar. Båda barnen såg ut att vara täckta av papper, som om någon lindat toalett-papper runt hela deras kropp. Dom hade ingen blöja på sig, eller isåfall var den under "pappret". På pappret stog det olika bokstäver i svart, rött och blått. Det enda man ser av bäbisarna är deras ögon, allt annat är täckt av papper.
Jag har spelat The sims 2 i många år, och aldrig varit med om det här. Vad är det för något egentligen? 
Visste inte vilken grupp inlägget skulle vara i, någon får gärna flytta om det blev fel.
Det kanske är en mumie!
Nee, men det måste vara en bugg!
Visa en bild?
Har ingen bild just nu, det var på min andra data så jag kan inte fota från spelet. Kameran har inget batteri och det går inte att föra över bilder från min mobil(kamera) till min dator… Men kanske kan fixa det i morgon :)
aa ^^
Ett tips är att använda print screen istället :)
#4 Ah, smart. Kan fixa det i morgon, ska åka bort snart så hinner inte nu ;)
Jag är alltid smart :)
Ingen brådska ^w^
Ja visa en bild!!
Du kan även klicka på C, då tas ett kort i spelet 
Jag hade också velat se! :)

Mvh Stephanie 

Nu startade jag upp sims för att ta bilden, och då såg bäbisarna ut som vanligt. Typiskt. Men ni vet i ena sidan av skärmen där det är bilder på vad man har för gubbar? Där är de fortfarande "tidningsbäbisar". Det syns inte så tydligt på bilden, där ser de bara vita ut. Men förrut (när bäbisarna var riktiga "tidningsbäbisar") såg det verkligen ut som om någon lindat toalett-papper runt dom och skrivit bokstäver på pappret…
vad synd att man inte kunde se det:(
men det var nogg bara enbugg ^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
SEnt svar kanske, men jag skulle nog uppdatera grafik kortet.
Vet att i vissa andra spel har saker set ut som ''tidningar'' t.ex. bilar o sånt. Behövde uppgradera grafik kortet, en gång var det så dåligt att jag behövde byta det :( Men jag tror en uppdatering på grafik kortet skulle göra SUSEN! :P