Husen i TS3 sjukt buggiga!
Jag spelade The Sims 3 väldigt mycket för nåt år sen och det fanns inga problem i spelet då, men nu när jag tagit upp spelandet igen så har husen i spelet blivit jättebuggiga. Har inte installerat om det utan det har varit installerat under året.
Om man går in på byggläget på ett hus så ser man knappt att det är ett hus, husets linjer är liksom utdragna och man kan inte göra det normalt. Samma sak gäller gymmet, stadshuset osv. Man kan inte lägga till något objekt eller ta bort nåt. Det går helt enkelt inte att spela.
Installerade om spelet idag men buggen är kvar.
Någon mer som har varit med om det här? Hur fixar man det?
Har tyvärr inte kunnat fixa nån bild på felet.
Du borde maila EA och fråga, har aldrig hört om något liknande. Låter dock som ett grafiskt fel, du kanske kan prova att updatera dina grafikdrivrutiner?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
aa det är grafik kortet. JAg har okcså haft så, det är ingen bugg i spelet gör som ljin sa och uppdatera drivrutinerna för grafik kortet sen om det inte blir bättre efter, så får du antingen stå ut med det elr skaffa ett nytt grafik kort.
Efter min erfarenhet håller inte grafik kort så länge om man inte uppdaterar till senare drivrutiner när dom kkmr ut, vette fan vrf som gör såå…:(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
FAst prova också att sänka grafik inställningarna i spelet, prova dejj fram, det kanske kmr finnas lite kvar men det mesta brukar försvinna..