Läskig barnvakt i Sims3
Jag spelade en familj med två mammor, 1 toddler och ett skolbarn.
I alla fall jag skickade iväg Mammorna att först gå och sova på badhuset för att efterföljas av restuarangbesök och spa besök för de började bli riktigt slitna.
Eftersom man inte får följa med på vare sig restaurang eller spa gick jag tillbaka till huset och kollade hur det gick för barnen och hur barnvakten skötte sig. Minstingen låg mest i sin spjälsäng och barnvakten ägnade sig åt henne bara när hon skrek.
Det är inte det läskiga, jag vet att de man anställer hemma inte alltid direkt anstränger sig.
Men så fort lillan var matad och ombytt så gick han ner en våning och ställde sig och stormglodde på den sovande storasystern, detta hände gång på gång.
Jag vet att det bara är ett spel med låtsasmänniskor men tyckte ändå att det var ganska obehagligt, nästan så jag ville få hem mammorna så han fick gå därifrån.
Någon annan med liknande erfarenheter?
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "TS 3 - allmänt" / Pandiz sajtvärden
Låter inte bra, prova anställ någon annan! Haha vi har något gemensamt, The sims känns som verklighet.. :D
Fast när man ringer efter barnvakt få man väl helt enkelt nöja sig med den som kommer, eller?
Behöver ingen ny barnvakt på ett tag systrarna är nu tonåring och skolbarn.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hände mejj faktist en sak med barnvakten när sims3 var nytt.
BArnvakten tog mitt småbran. Hon tog det och stack, fick aldrig tillbaka ungen. Det bara försvann ur min familj… Det var en bugg i spelet som fixades efter en uppdatering som sims gjorde.. Men vafan hur kunde dom inte märka att barnvakten gick iväg med småbarnen och bara försvann när dom programerade hela grejjen haha
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha!! Man kan trycka på barnvakten och sen avskeda sen när man ringer efter barnvakt igen ska en annan komma!!