HJÄLP!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
heej.
jag vill ha sims 2 och har försökt att hitta ställen som man kan ladda ner det gratis, någon som vet vart?
eller vart man kan ladda ner kläder frisyrer och sånt till sims 3?
det finns ett inlägg högst upp och där finns det ställen där du kan ladda ner till både ts2 & ts3 :D
ja såg de ;)
men vart kan man ladda ner liksom själva spelat?
Vet ärligt talat inte var man laddar ner, och torrents är inte alltid säkra och oftast brukar det finnas buggar i spelet då vilket är dåligt tkr jag.
Har fattat att downlaods från ea games brukar va ganska billgare än riktiga liksom att man får själva fodralet också, specielt när det är ett gammalt spel.
Letar själv efter nånstanns där jag antagligen kan köpa elr ladda ner sims 2 fritid för den skivan e boerta, skulle aldrig lånat ut den till syrran :|
Men det verkar som det har ''utgått'' liksom.
Men en nerladdningssida skulle väll kunna vara piratebay kasnke, använder det inte längre. Blev så sjukt med ipred o allt.
Jag vette fan, men min pappa brukar ladda ner saker från nån svensk sida.. vet bara inte vad den heter.
SNART SKA JAG SPELA SIMS 3 IGEN, efter äckliga skit veckor med dålig processor och dum data jäkel.. :P
haha ja man ska ju aldrig låna ut saker till syskon, man får ju liksom aldrig tillbaka dom -.-
ne de finns ju inte i affärerna längre o:
Man kan hitta the sims 2 hos Game begagnat och jag har dessutom sett flera spel från 2an hos Onoff Så visst finns dem bara man letar rätt
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke