Trillingar!
Min sim fick trillingar! Haha, första gången! xD
//Elin
Häftigt! 

Mvh Stephanie 

Ska bli jobbigt att lära dom gå och prata allihoppa! :P
//Elin
Kul! :D Mina får inte ens tvillingar :(

grattis!! Jag fick det i sims 2 en gång, det var MYCKET jobb!!
Grattis
Har bara fått tvillingar änsålänge 
Jag använder fusk för att dom ska må bra xD
//Elin
Ha fått det en gång :) jag tog eld på min ena bäbis hon var skit jobbig , den ena behöll jag :D
Man måste väl ha fusk för att göra trillingar, eller snackar vi TS3?
Förut kunde man ju äta cheeze cake för att få tvillingar, men det går inte längre för mig för det går ej att göra cheeze cake, även om de har bra i matlagning =S
#8 Detta är sims 3. Jag använde nån "livslång belöng" som heter typ "Superfruktbar". Då bli dom lättare gravida och större chans att få tvillingar eller trillingar! :)
#7 Hahja vad taskigt xD
//Elin
vrf står det trillingar i rubriken och tvillingar i inlägget?
Jag har också haft trillingar :) Körde utan fusk, jobbigt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
vad heter fusket, så att dom mår bättre? 
testing CheatsEnabled true och sen drar du i behovsmätarna. :P Kan dra åt vilket håll som helst ;)
//Elin
tack så mkt, ska testa det! 

#14 du kan oxå använda maxmotives (iaf om du har the sims 2, vet inte om det funkar på trean) , då får man fulla behovsmätare. :) tryck in ctrl+c+shift, skriv in maxmotives i rutan som kommer upp och tryck tillsist på enter :)
jo jag testade det men jag har sims 3 så det funkade inte 
Har hänt mig några gånger på Sims 2, dock slutade jag spela familjerna innan dom hann växa upp ;)
Har hänt mig några gånger på Sims 2, dock slutade jag spela familjerna innan dom hann växa upp ;)

#17 hur fick du trillingar i TS2? :P har bara lyckats få tvillingar.. :P
Min trllingar är vuxna nu, och en har fått ett barnm och den andra är gravid xP
//Elin
är det jätte stor chans att få tvillingar eller trillingar i sims 3 om man köper det från livslånga önskningar, eller är den bara lite större =)?
Tror den blir större. Chansen ökar iallafall ;)
//Elin
Jag har fått tvillingar 2 gånger men får aldrig trillingar
Men vet nån om man kan se om man får tvillingar eller trillingar innan barnen födds?? för har svårt för att komma på namn!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min dotter spelade Sims 3 för ett tag sedan och hennes sim ville ha ett barn raggade upp en kille och vips hade hon fått trillingar … Det blev svettigt för henne … själv har jag aldrig lyckats med det :-(
Jaaa!!! Äntligen trillingar
efter alla dessa gånger jag har fösökt!!
Om man tar den där på livslång önskningar så har man större chans att få tvillingar och trillingar. Iaf jag. Jag får jämt trillingar eller tvillingar.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#26 Vilken livslång önskan är det?
Flerbarnsbefruktning (på ett ungefär) symbolen är tre nappar om jag minns rätt.
Använder den funktionen väldigt ofta, dock har jag bara fått trillingar 2 gånger och övriga tvillingar. När jag har fått tvillingar har jag lyssnat på barnmusik och kollat på barnTV under hela graviditeten, jag tror faktiskt att det funkar!
Här kommer mina 2 'trillinguppsättningar'' som hamnade i samma familj!
när jag har fått trillingar* menar jag självklart!
#28 Intressant, det måste testas…
#27 den heter nått med Fruktbarhet eller nått och har tre nappar = )
#28 Uj uj, hur orkade du?
Jag hade en familj med 5 barn i olika åldrar och spelade uan fusk och det var jättejobbigt!
//Elin
Jag får typ alltid trillingar när jag har köpt den belöningen eller vad de heter xD
Får sällan tvillingar :P Blir mycket jobb med trillingar och har man ett par bäbis trillingar och ett par småbarn trillingar är det fullt upp. Omöjligt för mig utan fusk xD
#32 Fusk, fusk och återigen fusk! Men alla lärde sig faktiskt att gå, prata och gå på pottan tack vare att jag hade lång livstid = mycket tid.
Jag har försökt att spela utan fusk flera gånger, men när man väl vet att det finns ett så enkelt fusk för att slippa allt så är det svårt.. 
Nu fick jag trillingar. Både mamman och pappan hade "befruktingingsbehandling" som bonus samt "omgiven av familj" som livslång önskan. Samt att mamman lyssnade på banmusik typ jämt och kollade på barnpogram ofta.
När det är för jobbigt med så många barn speciellt bebisar och småbarn brukar jag ringa efter barnvakt :P Då kan föräldrarna sova ut i ett annat rum :D
Men vad har tvtittande på barnprogram och barnmusik med saken och göra? :S varför ska man kolla på det när dem är gravida?
Mina har nu också fått trillingar så nu har jag en familj med 4 vuxna, 3 toddlers och ett barn. Det är inte lätt alla vuxna har vid minst ett tillfälle somnat i en liten hög på golvet. Stackars storebror får knappt någon uppmärksamhet.
När de fortfarande var bebisar och alla vuxna raglade runt och försökte hålla de tre småflickorna glada utan att gå under själva.
Dök plötsligt önskan upp hos pappan att få barn med sin fru…
Den högerklickades snabbt, tror ingen annan hade uppskattat fler barn just då. 
#36 i ts2 så fick man tvillingar om man åt cheesecake under graviditeten. Nu kanske man måste lyssna på barnmusik och kolla på barnpogram under graviditeten för att få trillingar? Vet inte alls om det är så, men det fungerade för mig. Jag har aldrig fått trilligar förut. Och så måste man nog ha "befruktningsbehandlingen" oxå.
#38 jag har haft den där befruktningsgrejen och då har jag nästan alltid fått dubbelt eller trippelt.
Fick trillingar igår, men min sim ville ha döttrar inte en massa pojkar och nu har dem fyra söner ;s
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))
#40 Pappan i familjen önskade sig en dotter under sista graviditeten.
Nu har han 3 hoppas han är nöjd! 
Tre dagar kvar tills de små liven blir skolbarn då skall jag försöka sluta fuska 
Man kan äta vissa maträtter för att öka chansen för att få pojkar och flickor. Kommer inte ihåg dem nu men kan kolla upp de senare =) Har inte provat det själv men man kan ju testa :P
Har testat den där livslånga önskat plus lyssnat på barnmusik och sett på barnprogram man får ändå bara en bebis >:
#43 jag gjorde allt det med båda föräldrarna och fick trillingar
#42 Meloner = tjejer äpplen = = killar… Åt fyra meloner men ja ;p
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))
#43: har båda föräldrarna den livslånga ösnkningen?
ja på dom flesta jag testat det med har dom det, där bägge föräldrarna bott i samma hus så :)