The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 5056 ggr
PotatoEcho
0

Min sims födde en mobil!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha okej nästan! Min sim födde ett barn och sen när hon hade lagt bebisen i spjällsängen så går hon fortfarande runt som hon har en bebis?? :'( sen ringde det och när hon la på lades telefonen som det var hennes bebis?

Är det nån bugg eller kommer det gå över?

Maliceangel
0

HAHAHAHA!!!! Skrattande

PotatoEcho
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, testade att spela nu och hon skulle sätta sig i soffan och läsa en bok så står hon upp? Testa runt på andra stolar där står hon med :(

Maliceangel
0

Jag hade också en bugg förut där mamman hade samma grepp som om hon hade en bebis i famnen oavsätt hur gammalt barnet blev. Sen när personerna satte sig, stod upp, satte sig, stod upp vartannat. Även i sängen när dom sov. Jag minns inte hur jag fick bort det. :/

SimsBrooke
0

Jag brukar oftast få att någon av mina simmar har en tallrik i handen :S spelar ingen roll va man gör. Går inte att diska den fastän man kan trycka Diska :S skit skumt

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Linnis00
0

Jag har en sims-sparning när man skulle sova te.x så stog sen la dom sig sen stog dom!! Jag tröttnade på det och gjorde en ny sparning Rynkar på näsan

[Snuttgrodan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En av mina gäster gick aldrig hem efter en fest … efter flera dagar stod hon kvar på samma plats hela tid vilket var jobbigt, familjen flyttade ut för att sedan flytta in igen och hoppas på att hon var borta … slutade med att familjen flyttade igen och jag fick radera tomten … så irreterat när man byggt en massa själv under spelets gång .. :-(

bbeeaa
0

När detta händer funkar det oftast att skriva in koden: Resetsim Sen för och efternamn t.ex: Resetsim Lisa Nilsson

[Snuttgrodan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#7 Tack för tipset :-D

bbeeaa
0

No problem :D

PotatoEcho
0

Tack. Har aldrig vågat testa det?

Simmen försvinner väll? hur blir det med det nyfödda bebisen då?

bbeeaa
0

Nej de försvinner inte den placeras på ett nytt ställe i hemmet, bebisen också :) Använder mig ofta av koden då mitt spel är väldigt messed up.