Min sims födde en mobil!

HAHAHAHA!!!! 

Jag hade också en bugg förut där mamman hade samma grepp som om hon hade en bebis i famnen oavsätt hur gammalt barnet blev. Sen när personerna satte sig, stod upp, satte sig, stod upp vartannat. Även i sängen när dom sov. Jag minns inte hur jag fick bort det. :/
Jag brukar oftast få att någon av mina simmar har en tallrik i handen :S spelar ingen roll va man gör. Går inte att diska den fastän man kan trycka Diska :S skit skumt
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har en sims-sparning när man skulle sova te.x så stog sen la dom sig sen stog dom!! Jag tröttnade på det och gjorde en ny sparning 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En av mina gäster gick aldrig hem efter en fest … efter flera dagar stod hon kvar på samma plats hela tid vilket var jobbigt, familjen flyttade ut för att sedan flytta in igen och hoppas på att hon var borta … slutade med att familjen flyttade igen och jag fick radera tomten … så irreterat när man byggt en massa själv under spelets gång .. :-(

När detta händer funkar det oftast att skriva in koden: Resetsim Sen för och efternamn t.ex: Resetsim Lisa Nilsson
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#7 Tack för tipset :-D

No problem :D
Tack. Har aldrig vågat testa det?
Simmen försvinner väll? hur blir det med det nyfödda bebisen då?

Nej de försvinner inte den placeras på ett nytt ställe i hemmet, bebisen också :) Använder mig ofta av koden då mitt spel är väldigt messed up.