Hur gifter man sig?
Ja, som rubriken lyder så undrar jag hur man gifter sig. Ibland när jag har en tjej och har fått barn med henne så borde jag väl kunna gifta mig med henne? Men när jag trycker på henne så finns det inget alternativ som heter typ "föreslå giftemål". På några av mina "gubbar" så har jag kunnat gifta mig men på några inte.
Någon som vet hur man ska göra?
Tacksam för svar!
Deras relationsmätare måste vara på max, och du måste flirta väldigt mkt med varandra, och sen föreslå förlovning och sen giftemål..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

#1 Så om relationsmätaren är på max så måste man flirta mycket och då går det? Eller?

Det ska gå om relationsmätaren är på max - allt som #1 säger stämmer, först förlovning och sedan giftemål.
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
#1 ja, jag har märkt att man måste flirta en hel massa för att få detta med flytta in/giftemål.. Jag tror dem måste vara "På G" om jag inte minns helt fel..

Okej! Tack! Men vad ska det stå under relationsmätaren då? Om det står "på G" är den full då?
Du ser när den är full, den är helt grön.. Du kommer säkert förstå då du spelar =)

Okej, tack så mycket!
Jag vill gifta mig (inte privat bröllop) på sims3, hur gör jag då?????? Jag måste veta!!!!
Hur gör man, säg!!!
#8/9 Man ringer och trycker på "ordna fest"/"ornda fest vid" och ändrar till bröllopsfest. På festen trycker man sedan med ena simmen som ska gifta sig på den andra, trycker på "romantisk" och sedan "gifta sig".
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Ok, tackar!
Jag har problem med detdär med! Jag har två simmar som är ''på G'' och mäteren är helt grön på ena sidan, men går inte att välja förlovning ! de har också två barn ihop redan fattar inte vad jag mer måste göra?
Tacksamt för snabbt svar !
#12 Du har inte provat att göra som det står längre upp i tråden? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 det måste göras vid samma tillfälle först låter man dem gosa, pussas och så en stund sen brukar mankunna börja med att först "bli ihop" och man står då som flickvän alt pojkvän efter det kan man förlova sig och sen gifta sig. Kommer inte ihåg exakt ordalydelse just nu.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hade ett liknande problem, då var det mannen som inte kunde få kvinnan på fall, men kvinnan kunde få mannen på fall, så jag valde kvinnan och gjorde så att mannen blev kär i henne, sen så fick hon fria (trots att jag hellre hade velat att det blev åt andra hållet, altså att mannen skulle fria) men i alla fall, ibland måste den andre parten göra sin del och så kunde de gifta sig efter ett tag.
Vissa ser kärlek som en dygd, jag bjuder på det i stället
hopplösa romantiker kan ofta gifta sig under "unik" "föreslå giftemål" övriga utan den personligheten är som tidigare nämnt.