Kan barnen dö?
Alltid när barnen håller på att dö av hunger och sånt så kommer socialeen och hämtar dem, men kan de drunkna eller typ brinna upp? Tänkte det skulle vara coolt med ett barnspöke som det droppade vatten från :D (The sims3)
Förresten, är det fel på mitt sims spel eller sover era vampyrer också utanför vampyrsängen? :S (se bild)
yes, dem sover en bit utanför sängarna.
Nej jag tror inte barn kan dö, tonåringar kan dö, men inte barn.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nix, barn dör inte.
Om du vill ha ett barnspöke som det droppar från är det lättast i mitt tycke att få en av två vuxna simmar (en man och en kvinna) drunkna, återfå spöket, och sedan göra kvinnan gravid. Då får du ett "druknat" bebisspöke. :)
Vänliga Hälsningar Lina
Barn kan brinna upp och drunkna. :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

Tack då vet jag :D
Min sim sover inte lite utanför? FLyger gör han men det är precis över??
Dom kanske fixade det med den senaste uppdt på spelet elr? För min smi gör inte det?

Ja, det ser jättekonstigt ut jag vill att dom ska sova i mitten :( men jag har den senaste uppdateringen.
Vad strange…
KAn det va hur ''sängen'' är placerad då?
Elr antagligen inte men men…..
För min har alltid ''flygsovit'' precis över. Aldrig lite åt sidan bara mitten…
Vet nt om man ser det så bra här men lite in i videon så ''sover'' min vampyr på ''sängen''. Precis över…
Mina vampyrer såver "vid sidan om" också!
ska det vara så eller ja är det en vanlig bugg? :)

Alltså jag har för mig att när jag började spela det så sov dem i mitten av sängen, men jag har ju ominstallerat några gånger och sedan dess har de sovit utanför sängen. :( Jag stör mig på det as mycket för , asså det ser ju inte snyggt ut!
det har alltid varit så för mig, skitkonstigt :p
asså när jag spelar så dör aldrig dom eller jag gör inte så att dom ska dö:)