Änga en tanke åt det bara
Jag vet att i the Sims 1 så kunde man ladda ner kostymer så att man liknade X-men eller Simpsons eller dylikt (är osäker på om det fanns till TS2 och 3) Det var inget speciellt med det förutom att man såg ut som Wolverine eller Homer, nu på senare tid har ju Twilight och Harry Potter blivit mycket populära så det skulle (om det inte redan finns) vara kul att ladda ner Twilight och Harry Potter kostymer fast inte bara det, utan det skulle vara kul om det var lite RP i det hela, t. ex. om man skapar Edward Cullen så är han odödlig/osårbar och om han biter en annan Sim så blir den i sin tur en Vampyr (då skulle man även kunna lägga till andra karaktärer som Buffy) Eller varför inte göra en sim som ser ut som Alice i RE, och om man gör Hermione Granger, skulle hon kunna trolla och utföra besvärjelser. Man kanske vill göra Superman, tänk er en Sim som kunde flyga.
PS. Det skulle vara kul om det fanns The Sims 1900-tal, så att man skulle kunna resa med sina simmar i historien, t. ex. hjälpa bröderna Whright att bygga det första flygplanet, eller sätta ihop en Atombomb åt Japanerna för att ändra hur världen blir (rent fiktivt skriva om historieböckerna) eller 1800-tal för den delen, the Sims Antiken, skapa din egen Gladiator, mörda Ceasar, ja vem vet?
Jag vet bara att jag tycker bättre om RP Sims än icke-RP
Vissa ser kärlek som en dygd, jag bjuder på det i stället