The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 6157 ggr
Pose-idon
0

Hur många generationer

Hur många generationer har du gjort i the sims? Glad

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Övrigt" / Pandiz sajtvärden

//Elin

Pose-idon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har kommit så långt att gen. 5 i TS2 har föddits.
I TS3 är jag på gen. 2-3 men gen. 4 kommer födas om bara ett kort tag. Glad

//Elin

Stephanie
0

Jag har nog faktiskt aldrig kommit längre än 2 generationer Skäms Brukar inte spela så långa "omgångar" och när jag börjar igen, vill jag alltid börja om med en ny familj. Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Pose-idon
0

Haha, jag vill bygga en stor familj, så för ett tag sen "kämpade" jag mig igenom med min familj, nu är barnen lite äldre och kan träffa pojk-/flickvänner nå nu börjar det bli roligt Flört

//Elin

Lovizaa
0

3 generationer tror jag är det mesta.Glad I allafall det jag kommer ihåg. ^^

Pose-idon
0

Nu har iallafall 4:e gen. fötts. Skrattande

//Elin

21Guns
0

Jag tror att jag har gjort runt 2-3 generationer kanske.. XD

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

RuiXue
0

Om jag minns rätt har jag 4 generationer i min nuvarande familj. De är sammanlagt 8 simmar under samma takOskyldig

Jennie

LinnB
0

4! Fjärde föddes igår när jag spelade… Skrattande Men brukar oftast lessna efter 3.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Pose-idon
0

Jo nu börjar det poppa upp olika 4:e generationen i mitt spel Oskyldig

//Elin

Josefineeklid
0

Jag är på min 7:e generation nu. :)

(Emelie Änglasen & Ludvig Wind har fått sitt barn Beatrice, som då blev första barnet på sjunde generationen. Tror inte hon står med i släktträdet på bilden.)

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

Pose-idon
0

#10 Oj vad långt, ska nog också göra ett sånt där släktträd åt mina Flört

//Elin

ali97
0

jag har 5 generationer på min.fast jag låter aldrig mina simmar att få mer änn ett barn.hehe jag är jätte rik .jag äger halva stan.jag har använt inga fusk

Muzzy96
0

det längsta jag har spelat med är på tvåan och dem fick massa barn (flickor) och en har flyttat hemmifrån.. Men hennes kille var ju ikvar i tonåren så… xd

Lovizaa
0

nu är jag på min 4:e men det ska bli fler ;)

[Underground]
0

Håll i er nu! Jag har bara gjort 2 generationer och den andra har aldrig vuxit över tonåring Tungan ute

Jag kan skylla på att jag älskar att bygga hus och tiden räcker inte till för allt.

Muzzy96
0

#15 jag älskar också att bygga hus! hehe det är typ roligare än spelet (a) nädå… :P

[Underground]
0

#16 Ja, det är underbart! Och sen när man har byggt klart så vill man börja på ett nytt hus. Iallafall jag Tungan ute

Muzzy96
0

#17, du är inte ensam :P Men jag har blivit mer förtjust i det nu för Sims 3..
Ska för en gångskull försöka att spela med en familj och göra den större ;P
Roligast är nog sovrummet… haha

[Underground]
0

#18 Jag älskar att bygga själva huset, sätta in rum och så. Men jag tröttnar snabbt när man ska tapetsera/möblera Tungan ute

Muzzy96
0

#18 jag brukar glömma toan och bygga för smått (a)

Pose-idon
0

Håll er gärna till ämnet och om ni vill snacka husbyggen starta gärna en egen tråd. GladFlört

//Elin

Muzzy96
0

#21, då gör jag väll det du :P

Metinia
0

Nu i trean är jag fortfarande på min första. Jag är inte så förtjust i att skaffa barn och hålla på, jag tycker att det är svårt och jobbigt och ganska tråkigt. Jag gör mer på singel/särbo simmar, ;)

EmelieLund
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oj, det är väl omkring 17 just nu och om ett tag 18 men jag har spelat på denna familjen i över ett och ett halvt år nu!

Anniez
0

Generation 7 håller på att födas men spelar på generation 4,5 och 6 just nu :)

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

skijlu95
0

Sisådär 5 generationer snart.

På den första familjen jag skapade när sims 3 kom ut. Ibland känner jag för att spela på den och ibland inte. Går fram o tillbaks när jag tröttnar.

MEn sjukt kul e det.

Och familjeträdet är väll ganska komplicerat iaf för mejj :P:P

Först, så var det bara Tom South, en rock stjärna. haah nu har han däremot blivit gammal och närmar sejj sitt slut. MEn min favvo sim har han alltid varit så det bliv väll tårar när han dör :P

HAn adopterade en son som sen gifte sejj och fick en flicka, sen en pojke, flickan är nu vuxen och pojken tonåring, flickan är förlovad och är gravid, vilket är VÄLLDIGT jobbigt i kvällsnöjen. För det snackas skit….

SimsBrooke
0

vet inte, har lite svårt att räkna generationer.. 2 kanske? eller lite mer 3?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

rebeka
0

Spelar legacys jämt så som mest har jag kommit till 22 på ts3 Glad

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Beatrice Madeleine
0

har spelat som mest till generation fyra på min familj Redwood, men sen täntke jag att "näh, men systern och brodern kan ju få flytta till en annan stad!" och så slog jag ihop dem till ett annat hushåll. Hade tröttnat på livet i twinbrook xD Det roliga är, ( ? ) att när jag hade spelat med en annan familj och skulle börja med dem, hade de fått barn! xD 'Herregud' tänkte jag och fick typ panik :P Så får det ju inte vara! Men så kom jag på att alla relationer förvinner när man flyttar dem till annan stad, men ändå… xD  Lite av en chock att se sin första familj bete sig så xD

Zerathok
0

Jag brukar visserligen alltid ha lite dödsotur, och jag är inte den som gillar mina simmar heller, jag brukar ta kål på dem ganska snabbt, men en gång i The Sims 2 hade jag en familj i 16 generationer.

Vissa ser kärlek som en dygd, jag bjuder på det i stället

SimsBrooke
0

#29 när jag flyttat ut endel av mina simmar då har dem fått barn då har jag blitt chockad haha.. Då hajar man till och dessutom kollar man på detta förbannade familjeträd tusengånger om det gör iaf jag.

YellowKiwi
0

Hur gör man om man vill göra flera generationer? :3

SimsBrooke
0

#32 Föder barn!

YellowKiwi
0

#33 Det vet jag men hur gör man sen? c:

SimsBrooke
0

Man behöver inte göra något mer. När du fött ditt barn så har du en ny generation, sen när det barnet får barn har du ännu en generation.

YellowKiwi
0

Flyttar man ut barnet sen? måste man spela på flera familjer?.

SimsBrooke
0

Alltså en familj. Vi säger att det är två föäldrar. 

Sen får dem barn, första generationen, sen får det barn ett barn, ännu en genration. Och så vidare.

"En generation är ett släktled. Mor- och farföräldrarföräldrar och barn är exempel på tre vanliga generationer."

Simslover
0

28 generationer.

Anniez
0

#33 Mina simmars släktingar får inga barn, skaffar inga flick/pojkvänner, gifter sig inte och bara lever livet som jag skapade åt dem. Dem skaffar inte ens ett jobb fast dem inte har ett korvöre!

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))