The sims 3 Leva livet
På filmen om Leva livet ser det ut som en tonåring kan bli gravid men jag vet inte vad vet ni om detta? skulle vara jättekul ifall det va så!
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "TS 3 - allmänt" / Pandiz sajtvärden
det kan dom kanske ;d för det kmr finnas jättemånga saker så man verkligen kan "leva livet" :D tonåringarna kan hitta på bus o kan kolla in typ vuxna tjejer o så, så det kommer bli väldigt kul :D
oh jag längtar tills jag kan spela. Vilken tur att jag är ledig mellan 2-6 juni :P jeje =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Det är tur att mitt sommarlov börjar den 10! :)
#3 mitt med! (;
Jag slutar skolan den 10 :D höhö
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Oh, hoppas att det kommer bli kul! Ser framemot trädkojorna mest nästan :P Jag har längtat efter en sådan sak sedan ts1, så nu ÄNTLIGEN kommer det! :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
haha jag har med väntat sedan första sims kom ut! 
Jag längat efter alla fester och annat skoj och att ta studenten!
Jag längtar oxå!! mitt lov börjar inte förrän den 17 vi började senare i höst… annars brukar vi oxå sluta den 10
ååh säg gärna till ifall någon av er har testat få en tonåring gravid! Det låter ju awesome om det funkar! 
Nej, tonåringar kan fortfarande inte ha myspys :P
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Ahh crap, det hade varit kul 
japp det hade det ;(
Åhh det hade varit så himla roligt!
Mitt spel går inte att spela med mods så man får bara vänta och hoppas!
Hur vet man om sitt spel funkar med mods eller ej?
Jag har aldrig andvänt mig av något mod men jah tror inte det har något med spelet att göra, asså det brors ju på hur mkt saker din dator klarar av, för annars finns det ju ett mod där tonåringar kan bli gravida :)
Jo mods måste man juh använda för att få tonåringarna gravida. Men ärligt talat har jag aldrig varit intresarad av det.
Haha jag och min syster har gjort en familj och sonen som är hennes gubbe har fått en fantasivän nu. Hon och jag satt och skrattade ihjäl oss igår. För pappan och sonen hade precis varit i egypten, och då hade dom lärt sejj dom här små sångerna, vilket sen pojken lärde sin fantasivän en. Och den där fantasivännen slutar aldrig sjunga på den. bara om o om igen så det är sååå jobbigt, men kul ofc….
Skulle någon kunna länka mig till där man kan ladda hem en mod så tonåringar kan bli gravida? :)