Eran stad i Sims 3!
Hej alla, skulle vara kul om ni kunde berätta om eran stad ni har på Sims 3? :) Som många vet, så kan man göra en egen stad i Sims 3 världsskapar-verktyget!
Någon som spelar med sin egen-gjorda stad? Vore kul med en bild också!
Jag spelar på min egna stad, Caucasus, där jag bara har simmar som jag känner/finns IRL! ;)
Caucasus finns även IRL, det är en region och en bergskedja :) I min stad delar därför en stor bergskedja hela staden i 2 delar!
Tyvärr ingen bild :(
jag vet inte hur man gör en egen stad..
suit up!
Du laddar hem sims 3 världsskaparverktyget hos thesims3.com :)
jag har laddar ner världsskaparverktyget men jag tycker det är sjukt kompliserat att göra en stad!! skulle varit bättre ifall det var som i the sims 2 :)
Jo men det är väl lite mer avancerat i sims 3 :) Men ja, du kanske kan googla runt lite om du känner att du vill bygga en och få hjälp för jag är inte bra på att förklara :(
jo jag har hittat vidios och försökt att bygga något men det är så sjuktsvårt att jag gav utt :P
Får se om jag orkar skapa en senare. Är rädd att göra den för tung för datorn, desto fler simmar man har desto jobbigare blir det ju…
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Det är sant tyvärr :/
Har ett fåtal simmar i min stad!