Osynlig bebis!!!!!
Okej nu har jag ett litet problem, För några dagar sedan så skapade jag en familj som sedan fick en bebis men då var bebisen osynlig och det var en stor brun som som gick igenom bebisen, Så då tog jag bort den familjen och skapade en ny och så fick dem en bebis men då hände samma sak, Och juste en sak till mamman i familjen går omkring naken är det någon som vet hur man fixar det. Tack på förhand.
Jag har också det så ibland, jättestörigt! den ända andledningen jag kan komma på är att jag har laddat ner saker och så blir bilden så konstig.
Det är pga vissa nerladdade saker, typ som ett klädesplagg till en vuxen/ungdom som även "passar" till alla, så då kan det hända att bebisar får det och då ser det sådär knäppt ut för att det klädesplagget egentligen är för stort. Så om du hittar det nedladdade objektet i din The sims 3 launcher och avinstallerar det så ska det funka bra igen.
Tack för svar! Men jag avinstallerade sims och instllera det sen igen. Men då vet jag vad jag ska göra om det händer igen. Tack!