Sims 3 djurliv?
Det skulle vara väldigt häftigt! :D
Vet någon om det kommer komma sims 3 djurliv? Det borde göra det tycker jag! Och undra hur djuren skulle se ut.. Skulle vara riktigt kul!
Vi får hoppas, mina simmar brukar skaffa fisk, som dom glömmer att mata och sen dör :P
//Elin

#1 Haha, fult. :P
#2 Jag vet ;) xD
//Elin
Ja, det borde det väl göra - det fanns ju för både sims 1 och 2 :)
Hanna
hahaha:)

Jag skulle tro att de kommer ut, och undra hur djuren skulle se ut då! ;)

#6 Ja precis! Undra omm de är jättekomplicerade och om det finns nåt annat djur än tyTyp designa helst egna ödlor, ormar, fåglar och möss! Haha, skulle vara coolt, men jag tror inhte att det blir så :P
Jag vill ha flerdjur än hamster, hund och katt samt fåglar.
Jag vill att man ska kunna ha kaniner, marsvin, kanske t.o.m bygga stall och ha häst - haha :D
The sims 2 Lantliv kanske, där dom får ha traktorer och skoga osv ;) Och ha lantdjur och odla sädeslag xD
//Elin

#8 Precis! Det skulle vara jättekul!
#9 Finns det ettt sånt? :O
#10 Oj, jag menade The sims 3 lantliv. Nej det finns inte, men skulle vara kul :)
//Elin

#11 Jaha, jag tänkte väl :P
#9 ja precis! det vill man ha
#9 Skulle vara skoj att ha!!!

Jag hoppas att Djurliv kommer till The Sims 3 också.
#9 Haha, det skulle vara roligt!
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
Ja de e klart dom måste göra djurliv :O Annars e de ju inge kul ;) Jag som är galen i att ha hund, ibland bryr jag mig nog mer om dem än simmarna ;D

#16 Haha :P
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
om dom gör det borde de göra skapande-funktionen mer avancerad och inte ha bara två storlekar på hundarna. Kanske nån sån dör som man kan dra åt höger och vänster så växer/krymper hunden till den storlek man vill ha. Och att man själv kan färglägga hundarna som i photoshop eller paint, så inte fläckarna blir så låsta. om ni förstår vad jag menar :)

#18 Ja, det skulle vara kul. Jag tycker det var så tråkigt att man bara kunde välja stor eller liten hund.
/ Stephanie-D
Tycker djurliv expansionen va rätt trist i sims2 just för att det var så begränsat :( Hoppas det kommer en bättre expansion för sims3! En expansion med resor är redan på väg enligt vad jag sett på startsidan till spelet :D Skulle vara kul med en mer avancerad djurlivs expansion till 3an också, eller "livet på gården", det skulle ju passa jättebra i gratisstaden man får när man registerar sitt spel :)
Jennie
:)
//Elin
Jag skulle vilja ha fler olika raser av hundar och katter att välja på och att de ser mer realistiska ut. Och att hundarnas valpar blir olika mixar av föräldrarna, inte så lika som alla valpar blev i 2:an ;) Som sagt, hundarna är viktiga för mig ;D
att alla valpar inte bara har en färg heller och inte bara likadana öron och olika storlek på valparna beroende på om det e en liten eller stor hund vore jättekul :)
Jag har väldigt stora förhoppningar på Sims 3 Djurliv isåfall.
Fler djur än dom som finns på 2:an är nästan tvunget tycker jag.
hoppasd det kommer egenskaper som typ: Djurälskare, gillar inte djur osv. :P
//Elin
#25 - Ja det hade varit kul ;)

#25 Det ksulle vara jättekul ju! Haha, typ djurplågare… Hemskt. :P
1 år sent men jag hoppas också att det kommer. och det där med valparna att det kommer fler en en (för det kommer bara en ellerhur)
Man kan ju typ redan bygga stall i sims 3.. I alla fall så finns det "tapeter" som ser är röda med vita knutar och streck + att det finns höbalar!? Så visst tycker jag att man ska kunna ha häst! 
Skulle va kul om den kom ut :p
Ideen om lantliv gillas!
Lantliv skulle vara en rolig idé men jag personligen skulle uppskatta ZOOliv eller vilda djur-liv där man kan bygga sin egen zoopark, bygga en fin och bra miljö för djuren och ha diverse tigrar och mycket mer häfitgt eller att man helt enkelt han hålla dom som husdjur - det är ju bara spel så det kan väl inte skada djuren? ;)
Jag vill ha en tiger som river sönder min sims soffa! När ett djurliv eller liknande kommer ut då- går jag och köper sims 3.

#34 Har det kommit nu?! Åh, måste skaffa det!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#34 och #35 Nej det har inte alls kommit än. Det kommer inte förrän i höst.
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Guu så jag längtar tills det kommer ut!! Och att behöva vänta i flera månader vill jag inte :(
33#: "lantliv" finns ju delvis, förutom att det inte finns djur dit :) man kan ju odla och använda lantgårds tema i huset.
Djurliv kommer någongång i Oktober eller så. .
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Yes, The Sims 3 Djurliv kommer i Oktober