återuppväcka död katt
Jag spelar sims 2 just nu och min ena katt dog och nu har ena simen en önskan att återuppväcka denna katt. Hur gör man det?
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Om du har fritid expansionen så går det. Allt du behöver göra är att få tag i den magiska lampan. (vet inte riktigt vad den heter på svenska, då jag har engelska som språk i spelet).
För att få lampan så måste man ha hög entusiasm i en hobby, och gärna en hög 'aspiration' mätare så som jag fattat det för att ziegenaren ska lämna lampan utanför din dörr. Ju fler simmar i hushållet som uppfyller kravet, destå högre blir nog chansen att man får besök av ziegenaren.
Man kan även fuska till sig lampan genom att skriva in boolprop testingcheatsenabled true (CTRL + C + Shift för fuskrutan), sedan shift klickar du på din sim och klickar 'spawn..' och letar efter lampan. Har inte provat fusket själv, så jag kan inte garantera själv att det fungerar :P
Nej jag har inte fritid expansionen. Funkar det där boolprop-fusket även om man inte har fritid?
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
boolprop fusket fungerar oavsett expansion, men tyvärr så lär du inte kunna få lampan i och med att du inte har fritid 
Jag ska prova det där sen när jag har lust att spela:P kanske ikväll eller så
What doesn't kill you makes you stronger.