Diskverifieringsfel
Kan någon hjälpa mig med detta fel? Jag sätter i skivan för det senast installerade expansionspaketet. Jag får upp thesimsrutan och trycker på play. Då kommer det upp ett felmeddelande där det står Diskverifieringsfel som rubrik och sedan "Hittar ingen spelskiva! Stoppa i thesims3 spelskivan innan du fortsätter."
Jag har spelat skivorna tidigare. Sedan felmeddelandet dök upp har jag avinstallerat och ominstallerat skivorna två gånger i olika ordning. Vissa expansionspaket har då funkat efter installation och vissa inte. Jag har fortsatt installera alla med kontroll efter var installation. Det sista spelet jag installerade är en expansionsspelskiva som jag spelat med tusen gånger så jag trodde att eftersom jag installerar det sist så kommer det att gå. Till min desperation så gör det inte det.
Hjälp!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det har hänt samma sak med mig :( Men jag har startat om datorn flera gånger men jag vill absolut inte installera om. Men jag har prövat allt annat och det funkar inte! Om nån vet om det här och kunnat spela så är jag tacksam för svar om hjälp :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag med! Men ingen svara på min fråga:( CD on friskriver sig suport och Ea Games oxå…FAsen!!!