Vampyr
Jag var och köpte Kvällsnöjen igår.
Men jag undrar hur man blir vampyr.
Någon som vet? ^^
Tacksam för svar :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Gå ut på stan och se om du kan träffa en vampyr. Du måste bli vän med vampyren innan du kan trycka på "förvandla" eller va det står.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Är vän med en vampyr, men juste hon var gravid kan vara de som gjorde att hon inte kunde bli? :)
Men tack för svaret, ska prova ^^
-' Malin Hultman
#2 din sim kmr få ett bett på halsen elr handleden, [beror på vad simmen blev biten] sen kmr det ta några dagar och sen förvandlas hon till vampyr, (:
vet nt om hon kan bli vampyr när hon är gravid, men du kan ju kolla om hon har ett bitmärke ;D
btw, det är väl så med vampyren, att det tar några dagar? (; för det var typ 4 månader sen jag spelade sims, bara för att min dator kraschade pga det, [hade för många och min dator var liiiiite sliten haha] så kmr ju nästan nt ihåg, men nu äntligen har jag fått en spel laptop så här ska det spela sönder! :D
Jo de tog nga dagar.
Och är simmen vampyr när den blir gravid så blir barnen oxå vampyrer 
-' Malin Hultman
Men annars så vet du dom små rutorna t.ex. när man är gravid så blir det en sån ruta där och grön runt den :D Där kommer vara en sån attt man blivit biten så du kommer också märka för det kommer komma texter och sånt :D
Lycka till och akta solen min gubbe dog av det :D
Kram
CrazyMarley
Haha tack, jo jag fick faktiskt tag i en vampyr ganska snabbt efter första svaret ^^
Min sim svimmade av solen haha xD
-' Malin Hultman