The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 2208 ggr
[_annaH]
0

The sims medeltiden

Funderar på att köpa the sims medeltiden och vill veta allt om det :D!
Min kompis har det o säger att man bara kan vara en person åt taget men samtidigt ha en hel familj, om det är så, varför är det så för :/?

[Ratass]
0

Skulel va bra å veta ja va allmänheten säger om spelet. tycker själv det ser tråkigt ut, enformigt som man snart tröttnar på,. typ som spore som blev en megaflopp

Gille
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gillar man medeltid, fantasy o äventyr så är detta en god variant av Sims! Jag är mer förtjust i detta än Sims eftersom jag slipper småsaker som att äta frukost, gå på toa osv innan man ska skynda till jobbet. Gillar alla galna uppdrag!

[Theriss]
0

Jag gillar det också. Det är inte alls som det vanliga sims men ändå med den där roliga tonen. Uppdragen är rätt fantasifulla.

iidajjackson
0

the sims medeltiden är asroligt! ^^ älskar det, men älskar allt med the sims haha (;

julialundbeck
0

Det är jätte roligt! Men man kan vara flera personer åt gången, men inte ha familjer :)

suit up!

jullizfiiisken
0

Det är JÄTTEKUL spel, jag kör det nästan jämt. Det finns roliga och knasiga uppdrag och det är mycket fantasi i det. Man kan som sagt var inte ha familj som man kan styra, förutom att typ skicka barnen att handla och sånt. Men KUL spel är det :)