The sims medeltiden
Funderar på att köpa the sims medeltiden och vill veta allt om det :D!
Min kompis har det o säger att man bara kan vara en person åt taget men samtidigt ha en hel familj, om det är så, varför är det så för :/?
Skulel va bra å veta ja va allmänheten säger om spelet. tycker själv det ser tråkigt ut, enformigt som man snart tröttnar på,. typ som spore som blev en megaflopp

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gillar man medeltid, fantasy o äventyr så är detta en god variant av Sims! Jag är mer förtjust i detta än Sims eftersom jag slipper småsaker som att äta frukost, gå på toa osv innan man ska skynda till jobbet. Gillar alla galna uppdrag!
Jag gillar det också. Det är inte alls som det vanliga sims men ändå med den där roliga tonen. Uppdragen är rätt fantasifulla.
the sims medeltiden är asroligt! ^^ älskar det, men älskar allt med the sims haha (;
Det är jätte roligt! Men man kan vara flera personer åt gången, men inte ha familjer :)
suit up!
Det är JÄTTEKUL spel, jag kör det nästan jämt. Det finns roliga och knasiga uppdrag och det är mycket fantasi i det. Man kan som sagt var inte ha familj som man kan styra, förutom att typ skicka barnen att handla och sånt. Men KUL spel är det :)