Går det att skilja sig?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När simmarna ingått äktenskap, går det att få dem att skilja sig senare då? I så fall hur?
Det händer ibland att en sim början träffa en annan sim vid sidan av, även om han är gift. Går det då att få honom att skilja sig från sin fru för att börja ett nytt liv med någon annan. eller är de lixom married forverer? 
Mvh Ellenfyrkant
Frun/maken måste se henne/honom vänstra med en annan. jag har för mig så att det är så i Ts2 ..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
om det är ts3 du syftar på, om du använder romantiska alternatvi på en sim tilsl den är, gud nu komemr ja itne ens igåh va det står, men den är väldigt attraherad elelr nått så dyker alternativet upp att be att göra slut med "namn". då , om personen gilalr dig med så gör han slut för att sen kunna vara med dig om du vill det. om du själv vil lskilja dig så går du in i att avra elak mot den du är gift med, antingen står det med en gång, skijla sig lelr göra slut. eller så måste man gräla och slåss lite först innan det dyker upp

#1 Okej! Klickar man på personerna då som ska skiljas, typ använder Marie och klickar med henne på Tomas, typ? Ska det finnas ett skilja sig alternativ då eller behöver man typ ringa eller något?
#2 TS2 
Mvh Ellenfyrkant
Om du gör så att dom blir osams och bråkar så brukar alternativet "göra slut" komma upp. Alltså var "Elak" mot simmen, det finns ju massa alternativ där som Förolämpa, gräla osv…
Knölig förklaring, hoppas du förstår hur jag menar :)
#3 du ska vara elak som #4 sa. Och sedan när du klickar på den simmen du vill göra slut med så står det gör slut.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ah! Tack så mycket!! Måste prova det.
Har ett litet drama i två av familjerna, haha. Mannen har flyttat ut för att bo ihop med en annan kvinna men han är förtfarande gift med den första. xD Så nu ska det bli ändring på det!! :)
Mvh Ellenfyrkant
Hehe dramatiiiiik :D
Lycka till!