Wut? Omgift? Barn?
Nu när min sim, Elinor, åkte till frankrike så började hon stortjjuta angående att någon okänd skummis dött. Sedan upptäckte jag att alla hennes barn verkar ha "hoppat tillbaka" en ålder.
Detta verkade lite underligt men jag tänkte att det kanske var någon som hon träffat där förut. Å de där me barnen var väll en bugg som ordnar sig när hon kommer hem. Ingenting att ora sig för. Börjar äventyra och upptäcker då att hon bytt efternamn… Whut?
Så nu heter hon inte Dion längre utan Girard…
Då kollar jag i släkttradet för att se ifall hon fortfarande är gift med sin "rätta" man och då ser jag att inte bara att hon skillt sig från sin "riktiga" man, och är gift med den här snubben Francois som är den som dött, utan också(!) att hon har ett barn med honom som bor i frankrike….
Värsta avancerad bugg…
Någon som vart me om någe liknande? Inte jag iaf.
Ska se om det ordnar sig när hon åker hem eller inte.. Om inte så har hon ju ett föräldralöst barn som ränner omkring i frankrike…
Är det en sim som du har skapat själv, eller är det en ingift sim? Om det är en ingift sim så kanske hon hade en annan familj på sidan av.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är en jag har skapat själv, annars hade de ju inte vart mycket av ett mysterium. :P hehe
Hon är tillbaka med sin man igen föresten, men hon har fortfarande en död ex och ett barn i frankrike.
Draama! :p
Jag antar att det inte går att få bran att flytta in? Så han får väll bo i frankrike…
Hmmm skumt! Det har ju varit en del snack om att det blir buggar när man reser. Men bra att det blev bra i alla fall, haha! Tror tyvärr inte att han kan flytta in.. vet inte hur det skulle gå till isåfall.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Alltså, simmarna är ju utomlands ett tag. Kontrollerade du henne när hon åkte utomlands?
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp, hela tiden. Massor av äventyr, väldigt lite tid. Och hade hade absolut inte tid att bli förförd, gift, på tjocken och mamma :P Och de var andra gången hon åkte till frankrike och första så var hon ju bara där tre dagar…
Lite rolig bugg. Den här simmens liv blev mycket mer intrigfyllt än jag tänkt mig :P
Haha:) Kan förstå det.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking