The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 8643 ggr
[Medelone]
0

Osynlig och försvunnen?!

Något jättedumt har drabbat min familj. Det är så att en sim har försvunnit och inte finns med på "vänstersidan" så att säga där man kan välja vilken sim man vill spela med. Sen så är två spelbara simmar osynliga, de går att spela med men man vill ju gärna se dem? Hur kan jag fixa detta, det har aldrig hänt mig förut..

Nej, nu har det blivit ännu värre, nu finns inte ens familjen i staden?! Mitt hus finns kvar men spelet säger att det inte är någon som bor där, nu börjar jag bli riktigt arg, jag har haft den familjen i generationer !!

[Medelone]
0

Nu har jag fått tillbaka min familj, men en medlem i familjen finns inte längre! Han finns inte i familjeträdet eller något… :S hur kan jag få tillbaka honom? Spelar det någon roll om han var mumie?

odepark
0

Hur fick du tillbaka dom?

[Medelone]
0

Jag bara startade om spelet ett antal gånger, så var de där tillslut .

torpetskaniner
0

Precis det som hänt mig.

Läs mitt inlägg "akta er för att resa", har skrivit lite där..
Tyvärr finns det inte mycket att göra åt detta.

acV
0

Hände mig precis nyss, men min sim dök fram igen när jag teleporterade honom så det kanske kan lösa problemet :)

[Medelone]
2

hur gjorde du det när han inte ens finns att klicka på `?

acV
1

Mja, han var dock spelbar men bara osynlig så kanske därför jag kunde teleportera honom.
Har du testat att trycka på mellanslag och "zappa" mellan de olika simgubbarna tills du kommit till den försvunne?

[Medelone]
0

Hm, det är värt ett försök!

Dock så finns han inte ens med i familjeträdet…

nagini
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har jag oxå fått en osynlig gubbe.. går att spela med, men han är helt osynlig, det enda man ser är diamantgrejen ovanför hans huvud…

åååh.. kul :S finns det nåt man kan göra för att få honom att synas igen???

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

[Medelone]
6

#9 testa fusket "ResetSim Kalle Johansson", eller vad din gubbe nu heter, då borde han bli synlig igen :)

acV
0

#9 teleportera

nagini
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

stängde av spelet utan att spara, å startade igen.

hade sparat bara några minuter tidigare, så behövde inte göra om så mycket, å nu syns han igen :D

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna