problem i kulturuppdrag
Jag håller på med ett uppdrag som hette något med kultur. Monarken ska i början gå och lyssna på en instruktör på torget. Jag hittar henne och alla barnen runtomkring henne. Men det finns ingen interaktion som fungerar.
Har varit där flera gånger dessutom för jag tänkte att lektionen kanske var på en viss tid. Men det verkar inte funka heller. Någon som vet vad jag ska göra?
Jag har samma problem nu, men nu är det spionen som ska lyssna på lärarens lektion…
Har du kommit på hur du ska göra?…
Vänligen Pottipotti
Jag har själv haft jätteproblem med denna och letat med ljus och lyckat på nätet för en lösning. Jag avbröt mitt uppdrag eftersom jag inte kunde klara det och då lyckades hitta följande instruktion. Hoppas detta stämmer och någon lyckas med uppdragen för jag har märt att det är många som har problem.
My queen made friendship with the teacher. I explored the traits aspects of the teacher.
My queen managed to convert the teacher to the peteran faith and then the teacher stood on
the evangelizing stand and then I could hear the teacher's lesson. It was fantastic! I
made the quest for the first time.