The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3796 ggr
Fj-a-deer
2011-07-14 20:18
0

Bugg/Glitch

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Något fel har hänt med mitt Sims 3. När jag bygger staket eller trappor blir det helt stört och det kommer ut som strålar ur dom över hela skärmen. Det är så i hela staden där det finns strappor och staket. Det måste vara något fel med grafiken eller något. Det är jätte irriterande för man kan inte vara inne i staden för man kan inte se något och det är jobbigt att man inte kan ha staket eller trappor.

Alltså, det fungerade förut. Då fanns det inga strålar, men helt plötsligt kom det upp. Det är helt stört. Jag vet inte om det kan ha hänt efter jag la in några nerladdade prylar och sånt. Men det kan ha hänt innan, jag kommer inte ihåg. Men jag testade att ta bort allt jag hade laddat ner, men det funkade inte. Så jag rensade allt som hade med sims att göra, om-installerade och startade det igen, utan packages och nerladdade saker. Men det finns fortfarande kvar.

Någon som vet hur man får bort det?

War, war never changes.

iidajjackson
2011-07-14 20:41
0

min bästa vän har det likadant när hon spelar, fast hon spelar sims 2, händer oxå med simmar att dom strålar ut så ;s

det kan vara att skivan är repig, elr så klarar din dator nt av grafiken redigt kanske..

hoppas det löser sig! (:

hanna-linnea
2011-07-15 14:24
0

så är det för mig ibland! sjuktstörigt! 
så ifall någon vet vad som är felet skulle jag också tacksam, för man kanske kan fixa det. :)

torpetskaniner
2011-07-16 17:31
0

Kan ju vara fel på senaste uppdateringen..

Jag och min flickvän har sjukt mycket buggar i spelet nu för tiden. Man kan t.ex. inte styra simmarna på min flickväns sims, det går inte att göra interaktioner med andra o.s.v. I mitt spel har det hänt en del, kolla mitt inlägg "akta er för att resa!"

diesel92
2011-07-28 12:32
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har sådana strålningar på mina bäbisar o.O

och dem är halvt svarta och halvt vita i kroppen.

[Wideudde]
2011-07-29 22:46
0

Det händer vanligast när man har nerladdat innehåll i sitt spel, dvs kläder etc.

diesel92
2011-07-30 11:55
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

5#: jag har laddat ner kläder så för min del beror det säkert på det.

Fj-a-deer
2011-08-11 04:41
0

Men jag hade ju tagit bort alla nedladdningar, men det funkar fortfarande inte :/

War, war never changes.