Nytt expasion!! snälla hjälp! =)
Jag hade med min dator till en kompis som har leva livet jag har (original och kvällsnöjen, destion world) jag fick ladda ner det på min dator och hon fick ladda ner kvällsnöjen! jag fick ladda ner destion world av en kompis också!
Här är problemet:
När jag laddade ner destion world kunde jag bara spela på kvällsnöjen-skivan typ eftersom det var det första expasion jag laddade ner! men jag hade prylarna och kunde resa! men när jag laddade ner leva livet så spelade jag en stund hos henne på hennes skiva efter en stund byttet vi skiva men jag kunde fortsätta spela på sparningen som jag höll på med! men sen stängde jag av datorn och skulle gå hem! när jag kom hem skulle jag fortsätta spela en stund jag hade min kvällsnöjen-skiva! och tryckte på k-ikonen! men kunde inte starta det så jag dubbel klickade på vänster knappen! och tryckte på "öppna filens sökväg" jag kom in där och tryckte på typ S3LAUNCHER och fick igång det! men när jag kom till menyn där man väljer vilken sparning man vill spela på! så stod det att jag behövde skivan till leva livet! så jag försökte igen men det stod samma sak!
jag är tacksam för svar! ps. sorry för dålig förklaring och om den var lång! =S
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Expansioner och prylpaket" / Pandiz sajtvärden
då behöver du den senaste skivan du installerade
så är det iaf för mig 
Okej! Tack