The Sims iFokus

The Sims

Etikettfusk
Läst 9655 ggr
Cazzos
0

The Sims 3 fusk?

Jag testade "boolprop testingcheatsenabled true" på TS3 men det funkade inte, vilka koder/fusk funkar då?

hanna-linnea
0

-TestingCheatsEnabled true = dra upp humöret, dra upp vänskap,ändra usendet i "skapa sim", ändra egenskaper, och mycket mer.

-motherlode= 50 000

-kaching=1000

-buydebug= när du har aktiverat TestingCheatsEnabled true kan du gå in i köpläget och skriva in buydebug och då får du nya saker när du trycker på ?. ?= dyker upp när du skrivet in buydebug.

Det är dom fusken jag andvänder :)

ps: på TestingCheatsEnabled true kan du hålla in shift och trycka på t.ex simmar,din brevlåda, och där du jobbar så kan du göra saker.

och ifall du trycker in shift och trycker på ett föremål kan du radera det! (även simmar&hus)

:D

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Så "boolprop testingcheatsenabled true" finns fortfarande fast utan "boolprop"? Skrattande

Jag använder den boolprop-koden väldigt mkt på TS2.

hanna-linnea
0

ja precis! :D

Cazzos
0

Tack :D

hanna-linnea
0

det var så lite ;)

KillBerry
3

finns även när du köper hus , så skriv realestate så kan du köpa vilket hus som helst, de spelar ingen roll hur mycket pengar du har :)

Lets not and say we did

Cazzos
0

#6 Åh, coolt. Tack för tipset! Skrattande

drusillawoody
0

Jag fattar inte de där med buydebug och realestate :S

KillBerry
0

om du har gjort en familj och ska flytta in dom i ett hus, men familjen har för lite pengar, ta då upp "rutan" och skriv freerealestate så kan du köpa vilken hus du vill och de spelar ingen roll om du inte har råd ;)

Lets not and say we did

drusillawoody
0

jaha , okej (: jag skrev realestate bara de va nog därför de inte funkade (: tack! och den andra saken i köpläget hittade jag också! =)