The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 4799 ggr
Linnis00
0

Spökh

I sunsety vally brukar det finnas lite grannar men det verkar som familjen spökh finns i allas sims 3… "Det verkar som dom är dom kändaste grannar" varför är dom så igenkända i sims3??

ps. sorry för dålig förklaring! men undrar varför dom är så igenkända!!

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden

SimsBrooke
0

Det har jag faktiskt också funderat på ..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Linnis00
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja! Några av min kompisar har sims 3 dom undrar oxå varför dom är så igenkända! Men vet du om familjen spökh åldras? verkar inte som det…

SpattFia
0

Familjen Spökh åldras visst i sims3, de är döda hela högen nu i min stad… Tungan ute

Linnis00
0

#1  & #3 tack för svar!!

#3 okej! Skrattande

Geru
0

Dom finns i alla spelen, det är därför dom är kända:)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

rebeka
0

Det var väl helt enkelt en rolig grej som skaparna la till! 
Jag gillar då det!

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Linnis00
0

ok! Tack för svar alla ni! Skrattande

molllyr
0

#6 Håller med, tycker det är lite roligt :D

Men jag har typ aldrig tänkt på det faktiskt hehe.

MsFish
0

De åldras om man spelar med sin egen familj mycke, men det gör aldrig jag. Jag kommer på nya familjer nya drömmar och startar nya spel! :3 Spökh … ja, de är kända för nåt, vet inte vad…! I The Sims 3 finns även en kille som heter nåt skumt med massa nollor i sitt namn.. Har försökt hittat hans hus men det går inte, han finns inte.. även fast han gör det…! :S

/*Blubb* från MsFish! :3

Linnis00
0

#9 Jag vet med massa siffror nollor och nån bokstav! Har vart ihop med honom =)

Wand
0

Spökh och Rynkbak har funnits i alla simsspel från originalet till 3.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[postmortum91]
0

familjen spökh har funnits i alla tre spelen, det är väl därför de är mest kända

[LejonTjejen]
0

Familjen Spökh finns typ i alla sims! ;)  Hehe!

#12: Du har rätt ju! Hehe ;)

lisiberglund
0

Ja? asså stör mej -.- :D

Med all kärlek //Lisi

[LejonTjejen]
0

mm.. Jag gillar inte familjen spökh :/

Cazzos
0

Jag gillar inte Cassandra eller vad hon nu heter. Hon är så ful Tungan ute

Spökh är en del av The Sims-världen helt enkelt Flört

Jag tycker att Don borde vara med i TS3. Eller är han det? Jag har inte spelat TS3 så mycket.

Alexandraea
0

Don finns i staden Riverview som man kan ladda ner. :)

[lejdyga]
0

#17 Vad kan man ladda ner den staden vill ha den Glad

Sinomi
1

Jag älskade familjen Spökh. Särskillt i första spelet.

De typiska "perfekta" amerikanska småstadsgrannarna. Alltid de första att komma och välkomna nyinflyttade, anstränger sig till det yttersta för att bli vän med alla i kvarteret, har alltid massor av gäster…

Men… En massa spöken om nätterna och gravstenar på gården och när man väl kommer över till dem på middag löper man alltid risk att fastna i deras hemliga bakdörrfälla och dö!

Varje gång man spelade med dem var det någon i kvarteret som avled på grund av fällan i bakdörren. Mordiskt pitoreskt inslag tycker jag :)

Sinomi
0

Jag älskade familjen Spökh. Särskillt i första spelet.

De typiska "perfekta" amerikanska småstadsgrannarna. Alltid de första att komma och välkomna nyinflyttade, anstränger sig till det yttersta för att bli vän med alla i kvarteret, har alltid massor av gäster…

Men… En massa spöken om nätterna och gravstenar på gården och när man väl kommer över till dem på middag löper man alltid risk att fastna i deras hemliga bakdörrfälla och dö!

Varje gång man spelade med dem var det någon i kvarteret som avled på grund av fällan i bakdörren. Mordiskt pitoreskt inslag tycker jag :)