Fel vid uppdatering?!
Hejsan!
Mitt spel krånglar väldans!
I mitt spel så har jag en familj som har blivit helt knäpp, om jag trycker på "ändra stad" och sedan ska gå in i familjen igen så blir det helt konstigt! Den kommer liksom aldrig in i familjen utan den visar bara staden…!
Ett annat problem som jag har som jag nästan misstänker har något att göra med felet ovan är att det inte går att uppdatera mitt spel?!!?
Den laddar färdigt och allt men sedan så står det att det misslyckades!
Jag har testat kanske fem, sex gånger och det har inte funkat en enda gång!
En annan sak som jag vill fråga, den första expansionen som kom ut (Destination Världen) var den senaste jag köpte, innan den köpte jag Leva Livet. När jag då installerade D.V. så var jag osäker på vilken skiva jag skulle använda.
Jag har nämnligen läst på nån sida att man skulle använda det senaste. Men problemet är att jag kommer inte ihåg om personen menade att man skulle använda den senaste skivan som kom ut eller den senanste som man köpte och installerade. Vet ni?
För just nu har jag Leva Livet-skivan som är den senaste expansionen men inte den senaste jag köpte och installerade.
JÄTTE JÄTTE tacksam för svar!
den senaste som kom ut! :)
#1 tack! ingen som vet något om de andra sakerna?
Ingen som vet? :S
det kan vara så att du skulle uppdaterat spelet innan du installerade leva livet, men jag vet inte ifall det stämmer…