Bugg? Virus? HJÄLP!!
Jag spelade senast igår kväll och inget var konstigt alls. Idag har jag provat att ladda hem saker för sjuttifemte gången - jag lyckas ladda hem men inte få in dem i spelet!
Jag hittade en sida som förklarade HUR jag skulle ladda hem och jag följde deras instruktioner och sen skulle jag göra en snabb koll då en av sakerna som installerades automatiskt var att introduktionsfilmen inte spelas utan spelet startar direkt. Detta hände och jag var överlycklig och fortsatte ladda hem på samma sätt!
Sen gick jag in på Sims - tryckte upp Sunset Valley och skulle lägga ut lite nya hus och byggnader men det fanns typ ingen plats så jag hoppade vidare till Twinsbrook. Får ut lite nya hus och ska påbörja en ny familj.
De första två gick jättebra och sen när jag skulle göra den tredje och har fyllt i hans basics så kommer jag inte vidare! Ni vet när man trycker på en del så ska ju en ny ruta komma upp där man väljer ifrån och denna rutan kommer inte upp!
Försökte klicka runt och då fastnade spelet lite så jag startade om hela spelet och påbörjade att göra samma familj. De två första kunde jag göra allt förutom håret på (fortsatte eftersom man kan ändra det i spelet sen) och när jag skulle göra den tredje så kan jag helt plötsligt göra allt igen! Jag kollade om jag kunde fixa till de andra två då men nej. Jag skulle göra en fjärde sim men bestämde mig för att ta familjen som den var och fixa håret i spelet.
Gick först till en salong men fick inte upp hår rutan. Åkte hem och försökte på en vanlig spegel men fick inte upp den där heller….
HJÄLP MIG! Någon som vet vad som kan ha hänt?
Gick in nu efter en paus på ett par timmar och nu funkar INGET!
Och den dumma create a sim rutan är uppe HELA tiden - även i spelläge!!
Jag får väl avinstallera och ominstallera….