Kvällsnöjen vampyr-hjälp
Hejhej! :)
Jag skaffade Kvällsnöjen idag, och jag har spelat lite, och det verkar jättekul! :D Men en liten grej, bara.. Jo, som en inbiten (ordvits, haha) Twilight och VampireDiaries-nörd så vill jag ju såklart göra en vampyrsim! Så jag gick till ett inneställe och fuskade upp relationen med en vampyr-tjej och sedan bad jag henne förvandla min sim. Det stod typ "Så, nu var det klart, det var väl inte så farligt?" och jag bara nää då.. Och efter ca 1-2 dar så sa min sim "Det lilla märket kliar, men det är enkelt att låta bli.." eller något. Nu har det gått minst en sim-vecka och ingenting har hänt!
Vad är problemet? Jag är vän med fyra simvampyrer men eftersom min sim redan är biten så kan jag inte be någon utav dem att förvandla henne! Hjälp, snälla, jag vill så gäääärna ha en simvampyr! :)
/Malin
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.

Oj, glöm det! Hon blev vampyr precis när jag startade nu.. :)
/Malin
Ingen aning? Hon kanske måste bli biten igen?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

2# Läs inlägg 1#. Det fixade sig.
/Malin
Är det kul det spelet? :) skulle köpa det igår men fick inte för pappa :/ Finns det något mer än vampyrer som inte finns i vanliga ts3?
Det verkar ta några dagar att förvandlas. :)
Och ja, jag vet attdet löst sig, en andra an juha samma problem. ;)
//Elin

#5: Eh, ja.
#4:Jodå, det är skoj, Det kommer en ny stad, Bridgeport, med nattklubbar och lägenheter, man kan ha butler, nya kläder, frisyrer, föremål.. ganska mycket nytt faktiskt.
/Malin

Vart hittar man vampyrerna förnånstans? Är också lite sugen på att bli vampyr, men vart kan ja leta där det är lättast att hitta dom ?:o
På den första baren jag var på hittade jag en vampyr. Han är nu gift med min tjej och har just gjort henne till vampyr. Dom har även en liten dotter. 

Jag hittade en, och jag har redan hunnit bli vampyr
jag måste säga det är mycket mer spännande o va vampyr nu i 3an än vad det va i 2an 
jag blev aldrig vampyr i 2an.. Ska alldeles snart sätta igång dagens om gång av sims 

okej, ha så roligt 
Lite OT, tänkte fixa Kvällsnöjen nu om en stund, men är det som i 2an att jag måste installera alla tidigare expansions innan jag kan installera detta?
Nä, jag har inte alla och det funkar för mig.
#13 Okej, tack =)
Sitter och installerar spelet nu
Jag kan knappt vänta till jag får spelar det x)
Funderar på att köpa kvällsnöjen, är det kul att vara vampyr och vad kan man göra till skillnad från att vara vampyr i tvåan? :)
Vänliga Hälsningar Lina
Funderar också på att kvällsnöjen,Jag har 2 frågor!! 1.kan man bita andra så att dom blir vampyrer?? 2. om man har två vampyrer och dom får barn är barnen vampyrer från början då??? Jag älskar twilight så jag tyckte det verka häftigt att vara vampyr i sims 3!! 

1. Japp.
2. Japp. (tror bestämt det)
/Malin
Om båda är vampyrer så blir även barnen vampyrer från början. Även om de tål solen och kan äta mat. När mina simmar tog hem sin första vampyr bebis fick jag upp följande "händelse" "Wilma har precis blivit smal hon kommer aldrig glömma skillnaden i spegeln" vilket känns lite udda om någon som är precis nyfödd! 
Du måste bli vän med en vampyr sen så klickar du på ebjud förvanling