The sims stänger av sig!
Jag har haft problem med the sims 3 i ett par månader nu. När jag har spelat i kanske en havltimme så stänger hela dator ner. Sladden är i. Jag har avinstalerat och installerat spelet en gång men det fungerade inte. Jag har raderat allt som jag laddade ner via store men det fortsatte. Och om man sparar speler för att man vet att det kommer stänga av sig så stänger den ner då! För ett tag sen installerade jag The sims 2 istället men det stängde också ner sig efter typ 25 minuter. Sjukt irriterande! Vet nån hur jag kan fixa till det?
/Inte helt underbar
Så blev det för mig också, min dator blev överhettad helt enkelt.
Kolla upp om datorns fläkt fungerar som den ska, jag fick byta dator helt..
Var riktigt jobbigt om man satt och byggde ett hus, och var så inne i spelet så man glömde spara med jämna mellanrum, också bara stänger datorn av sig.. Surt :P
#1 det var precis samma sak med mig! kunde nt spela sims, stänges bara av efter 20min, och den blev överhettad. varm som fan var den hahah xD sen slutade det med att min laptop kraschade, suuuuuuuuuuper! trodde först att bilderna nt gick och rädda [är fotograf] men som tur väl gick det omg :o
men alla sims sparen försvann ju och allt sånt :/ men har en ny spellaptop nu (y)
#0 men jag råder dig att byta dator! elr kolla upp vad felet är, lämna in där du köpte den (: