Byta start skiva?
Hej jag undrar om man kan byta starskiva. Om det till exempel står att man ska öppna med fritid kan man ändra så att man kan öppna med Ikea istället?
Tacksam för svar.

Nej tyvärr, detta går inte. Du måste ha Fritid för det, eller avinstallera Fritid så att du kan spela på något annat.

Okej, tack ändå…

Kan man inte byta med någon skiva eller är det just fritid? För nu står det att jag måste använda djurliv och jag har inte den skivan…
Alla expanionen fungerar, men det som är gjort senast är det du sätter i datan och så. Avinstallera inget för då försvinner allt du gjort när du ahade det istallerat.
//Elin
du kan oxå ladda ner CD-Crack , det gör så att du kan spela utan att ha någon skiva i

okej tack :)
Har the sims 3, och spelet säger att jag måste ha i kvällsnöjen för att kunna spela, även om det inte är det senaste spelet jag installerat. Hur kan jag ändra på det, så att jag har tex drömjobb skivan som startskiva?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#7 Det är inte den senaste skivan du har köpt och installerat som gäller utan den som är utgiven senast och eftersom drömjobb kom ut före kvällsnöjen går det inte att byta.