Stort problem i Sims Medeltiden!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan! Jag har en stort problem i Sims Medeltiden, som jag fick idag. Jag har inte ens klarat mig igenom introt utan att min dator laggar upp sig.
Jag har tagit mig igenom allting fram tills jag ska skapa en monark. Jag trycker och trycker på knappen men ingenting hönder. Vad ska jag göra? Har absolut inte råd att köpa en ny dator nu! Alldeles för dyrt. Måste jag avinstallera mina andra Sims? Vill inte det heller men vill hemskt gärna spela Medeltiden! Älskar Sims och har alltid älskat medeltiden, så.
Vad ska jag göra?!
Vänliga Hälsningar Lina
Okej, problemet löst. Nu har jag dock ett nytt problem.
Jag vill bli spion, men hittar inte vart man sätter spionbostaden. Hittat alla andra byggnader, men inte denna alltså. Vart ligger den?!
Vänliga Hälsningar Lina
hjälp mig jag har samma problem :S
#2 Well, min pappa är datortekniker och började programmera om startprogrammet för Sims Medeltiden… Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Lycka till iallafall!
Vänliga Hälsningar Lina
Lite OT här.. Men måste man ha sims2 eller 3 för att kunna spela sims medeltiden? Vill såååå gärna ha det. Men har inte sims 2 utan bara exp. till dom. Ingen på datan just nu =/
#4 Nejdå. Sims Medeltiden är ett fristående spel.
Vänliga Hälsningar Lina
Spionbostaden är till höger om Slottet (det blir en tillökning av slottet), men jag har för mig att man inte kan bygga den delen med en gång i början av spelet utan man måste vänta ett par uppdrag till man kan bygga dit den.
Vissa ser kärlek som en dygd, jag bjuder på det i stället
Hej!! hur löste du det första problemet, att datorn laggar innan introt ens kommer? har nämligen samma problem ..
#7 Som skrivet i #2, min pappa är datortekniker och höll på med programmen och koder och sådant i lite över en timme så jag har ingen aning… Lycka till, iallafall.
Vänliga Hälsningar Lina
Nu är jag på ett konstigt uppdrag och har fastnat. Ska göra sanningstonikum. Frpgan är.. Hur gör man det? Vart gör man det? Tacksam för snabbt svar
#9 Spioner gör sådant vid sin arbetsbänk en våning upp. Om du ska göra ett sanningstonikum antar jag att du är spion?
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )