Uppdragshjälp - Galna golems.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har fastnat totalt i uppdraget, jag behöver samla ihopa 3 manastenar men hittar dom inte någonstans. Har någon hittat dom, dom går inte att köpa på marknaden och och jag har letat bland stenarna.
jag råkade hitta masastener i skogen
Det finns uppe vid trollkarlen fast jag kan baraq hitta en så jag behövde vänta tills det kom till baka tills jag hade tre…
Om man har tur kan man få manastenar av att drömma mardrömmar och sedan vända drömmen så att den blir lycklig (det kommer ett pop-up fönster vid sidan med 2 svarsalternativ) och då ska man välja att styra drömmen i en god riktning.
PS. om du vet med dig att någon av dina andra hjälte simmar har en manasten kan du köpa den av dem för ett överkomligt pris…
Vissa ser kärlek som en dygd, jag bjuder på det i stället
Hjälp! Tror det är samma uppdrag.. Hur reser man iväg med sin golemarmé? :p Har testat skeppet men det går inte. :/
det finns en stenhög utanför trollkarlens hus. det finns dock bara 1 manasten där, men om du kan formlen "tillväxt" och använder den formlen precis där du har tagit manastenen, så kommer en ny att växa upp! HAHA smart ju.
Manasten finns bredvid trollkarlens hus och nere i hamnen vid fyren. Golemarmen reser iväg genom porten till byn 
Du finner dom runt trollkarlens & läkarens hus :)