Trillingar, fyrlingar, osv.....
Hej! Jag spelar sims 2 och undrar……..
Är det någon som vet hur man får trillingar, fyrlingar, femlingar osv? jag vet hur man får tvillingar en inte mer! :(
Vill så gärna ha femlingar!!!!!
Tar gärna emot alla tips (koder och sånt dära)
"Tack i förväg!"
Det är väldigt osynligt att få femlingar, jag har aldrig fått det..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Vet inte om man kan få femlingar änns. ^^ På sims 2 har jag bara fått fyrligar en gång. ^^
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 aw synd :(
#2 AWESOME!!!!! 8D Hur gjorde du!?!?!!!?!?
#3 - Jag gjorde ingenting, det blev fyra stycken bara sådär. o:
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
coolt :D
Har spelat i fem år och aldrig fått mer än tvillingar, tror inte man kan få det faktiskt.
#6 - Jo det kan man, jag har fått både trillingar & fyrlingar på tvåan, och trillingar på trean.
Med ett spelhack kan man det. Annars inte.
#8 - Jag fick det utan spelhack.
#9 Icke :)
Antingen har du av misstag laddat ner det, eller så spelar du trean där jag tror det går, eller så är det en bugg i ditt spel.
#10 - Jo.
Och nej, det var för typ tre år sedan, då spelade jag inte trean och laddade inte ner något. ^^ Men det var väl en bugg då, för jag har fått det och de växte upp. ^^
#11 Då var det en bugg.