Lite missnöjd
Hej Alla sims nördar!
Igår fick jag the sims medeltiden instalerat in i min dator.
Började spela det med iver och spänning! Sedan började det bli trist när den stackars drottningen inte hade någon vid sin sida. Senare i spelet kontruerade jag en trollkarl,en trollkarl som är lika blek som en vampyr och ser så gott som ut som en. Även fast han är snäll och vänlig så har Vlad som trollkarlen heter en svag sida och det är öl och vin. Men säg en karl som inte gillar starka drycker att ta ibland.
Så jag tänkte,nu skall jag laga Vlad Magico till drottningens älskare,då den stackars drottningen inte har någon make vid sin sida. Dessa två blev bästa vänner,kramas gör de,flörtar med varandra och gillar varandra väldigt mycket….men några heta kyssar gör de inte….DÅLIGT!…Knappast så att den stackars drottningen får ha myspys i sängen med trollkarlen som hon gillar heller…
FY på EA! De har inte pluggat om medeltida kungar ordentligt! En sann historiker känner bra till att kungar och drottningar hade sina lektjejer och lekpojkar som de hade myspys i sängen som tillfredställde kungens eller drottningens behov om inte kungliga andra halva gjorde det!
För min del skulle spelet har varit lite mer intressant då om min drottning kune ha sin kära trollkarl som älskare! Om inte hon har tillåtelse att gifta med honom så tycker jag hon borde få ha honom till en älskare istället åtminstone.
Annars är spelet helt ok tycker jag. Bra grafik och stämning…kan vara lite svårt ibland men inget som är omöjligt att hantera. Menar naturligtvis drottningens/kungens "missions".
Men nu vill jag veta hur gör man för att få min drottning att hitta sin andra hälft? Spelet blir tråkigt om man inte får lite hetare kärlek i spelet…om ni fattar vad jag menar!?
My eternal love to my beloved flame!