skolka
Hej :)
Jag har en fråga som gäller the sims 3.
Sedan jag flyttade min familj till ett annat hus har inte föräldrarna eller barnen velat gå till jobbet eller skolan. har ni någon aning om varför?
tackar i förväg
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden
De kan vara på dåligt humör då får man göra så att de går till skolan och jobb.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag orkar inte låta de sova osv så jag använder testingcheatsenabled true och har höjt deras humör och klickat på gör behov statiska så det måste nog vara något annat
Då kan det vara så att testingcheatsenabled true har gjort att ditt spel gör så här. Man använder den koden på egen risk och man MÅSTE stänga av denna kod om man inte vill få såna här konsekvenser.
Du stänger av det genom att skriva False på slutet istället för true
Jag märkte precis att de inte vill komma utanför tomten :O
Det låter som om antingen så är det en stor bugg. eller så har du ingen grind om du har staket.
Det kan krävas en ominstallation.
Jag tror nog att det är det ända jag kan göra
Jag har användt "Testingcheatsenabled true" hela tiden när jag har spelat TS3 och haft samma problem som dig, även när jag skrivit in mina simmar på internat så kom dem aldrig iväg till den skolan även det stod att dem va inskrivna :s Så det är en stor bugg. Jag fick tillomed en annan sak då mina simmar inte åldras. Jag ska installera om mitt spel och försöka aldrg använda fusket mer, om jag gör det så ska jag skriva in "False" när jag loggar ut.. :)
Konstigt att så många får massa problem, för jag använder testingcheatsenabled true HELA TIDEN och jag har inte haft några problem!
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
#8 Okej. Kanske du får det när du minst anar det.. :) Inte kul iaf. :(
#9 Hoppas inte :(
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
det måste vara den koden som gör buggen. Jag brukar stäga av och sätta på koden minst 20 gr varje gång jag spelar så det kan nog bero på det
tack för tipsen allihop :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Man kan spela spelet utan att fuska så slipper sådana problem. :-)
#12 då är det inte lika kul :P
#13 Jo då är det kul :-)
#14 för mycket at speltiden går åt att sova, äta osv. Det är mkt roligare är man kan vara hos gäster utan att behöva gå och duscha eller laga mat och bli utslängd ur huset :P
#15 det finns belöningar som man kan köpa livsönskan eller va de heter finns under kistan.
Finns något som har med microsömn, Stålblåsa, aldrig tråkigt, och så. Kolla på det.
#16 ja jag vet men det är så svårt att hålla barnen nöjda så jag har det fusket tills de går i skolan för då är det lättare att ta hand om dem
Senast jag fuskade var början på Sims 2, om jag mot någon förmodan skulle använda mig utav något då så var det när jag byggde hus. Men i sms 3 så har jag aldrig fuskat något. Är inget kul, man måste få kämpa lite. :-D
Jag har aldrig fuskat i sims 3 men fick massvis med buggar ändå och det visade sig bero på att jag hade andra program öppna på datorn när jag spelade. I sims 2 fick jag däremot enormt mycket buggar trots att jag bara fuskade lite, gick så långt att simmarna inte kunde dö om jag inte flyttade bort dom från familjen först, så nu vägrar jag använda något fusk över huvud taget för jag vill inte att spelet ska börja bugga igen.
Vill man inte att simmarna ska behöva sova så kan man alltid använda humörhanteraren som man köper bland "livsbelöningarna".
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#19 men det tar ju ett tag innan man kan få den… men om man har den kan en sims styra allas humör i hela familjen?
Jag orkar inte med alla dessa buggar så jag har börjat spela i en annan stad.
#20 Ja, simmen som har den kan använda den på andra. Vet dock inte hur det är med barn. Men kämpar man lite med deras önskningar så tar det inte allt för lång tid innan man har fått ihop några stycken, tills dess får man stå ut med att dom måste äta och sova.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
hehe ok tack :)