playstation, nintendo, wii...
Någon här som har provat spela sims på playstation, nintendo DS, wii eller liknande? Kan man göra allt man kan göra när man spelar på datorn? bygga hus och så?
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Övrigt" / Pandiz sajtvärden
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
jag har inte testat men jag vet att det ser annorlunda ut och om man har husdjur t.ex. så kan man inte ha hästar av nån anledning på playstation… Därför är jag glad att jag har sims på PC!
Har testat att spela TS2 Husdjur på playstation, men det är nog det tråkigaste jag någonsin har gjort, PC sims är det som gäller för mig! :)
Har testat till Playstation 2 (tråkigt, dålig grafik och så, Man kunde inte ens gå i från huset… vad jag minns, men man var i alla fall tvungen att göra något jätte komplicerat för att komma utanför tomten), Xbox (har också testat, var väll lite som ps2, men bättre grafik och så) och sen har jag testat till Wii (den här castaway hade jag t.e.x förut, den var väll ganska rolig. Man kunde gå djup in i djungel och prata med apor osv.) Och så har jag så klart tesat till datan. Men jag rekommenderar datan mest av dom, sen kommer wii, sen xbox och sen ps2… ps2 sög verkligen och xbox… :P
/ Miranda
Har testat Sims 2 djurliv på wii. Det sög verkligen! PC sims är absolut den bästa! :)
tack för alla svar. då behöver jag inte slösa pengar och bli besviken :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin