The sims 3 - husdjur - vad tycker ni?
Efter månaders längtan så har det nu kommit. vad tycker ni om det? Själv skapade jag en familj på mamma, pappa och två döttrar (barn) och sedan två hästar, en hund och en katt. Tycker det är jätte svårt att hinna med allt. xD Det tar typ en dag att hinna med allt. hästarna får motionera sig själva då simmarna inte hinner. att jag sedan var tvungen att bygga ut stallet och ta bort massa delar osv gör det inte bättre.
Kul ändå =)
Jag tycker om det =) Dock har jag inte hunnit och göra så mycket. Fick bygga ett hus redan från början då jag inte hitta någon direkt fin gård att bo på
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
hur stora ska boxarna vara har inte fått mitt sims 3 pets än :( och man kan ju börja fixa lite :D
Jag tycker det är helt ok. Bor på en färdig gård nu, men ska prova bygga eget nu när jag vet hur det kan se ut :) Hästarna tar ju upp en massa tid, och att hålla ihop föl + mamma är inte det lättaste med mina hästar iallafall. Men kul är det! Hinner dock inte spela så mycket på grund av tentor.. Men när jag fixat dom så ska jag gräva ner mig i spelet lite mera ;)
2#; dem är typ 12x6. Ni har la inte missat att man kan ha yrke som hästkvinna/man. Då tävla o sälja hästar
#4 Då man kan tävla ??
Måste man registrera sig då?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
12x6 det e ju jättestort, är det för en häst elr???
#6 jag har bara en häst i mina boxar, men det finns alternativet att stoppa in en häst till så gissar att man kan ha två i samma, mamma och föl kan iallafall "bo ihop" utan problem :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
6#: Det är så stor en box är. själva boxen är ungefär 6x4 men så har den ett stort utrymme framför boxen också.
Jag har fått starta om mitt sims 3 pets 4 gånger och nu ska jag prova för har installerat om det :/
Jag gillar spelet :)
Har en tjej 4 hästar hade en hund(adopter bort) en katt, hästarna tar upp hela dagen, hinner knappt göra annat :/ Föder även upp hästar som hästkvinna, tränar hästarna hopp och galopp osv. Som sagt, ska man va hästkvinna så är det bäst o va 1 person i familjen :/.
Tog mig väldigt lång tid innan jag hitta stallboxarna, byggde en jätte fin gård, skulle precis börja spela så får min dator för sig att starta om sig o installera uppdateringar*suck* glömde ju att spara :( Blev att börja om men blev inte lika snyggt…