The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3700 ggr
21Guns
1

Segt spel

Hejhej.

Mitt spel har börjat bli segt (det började idag), efter typ allt jag gör så stannar spelet upp några sekunder, alltså jätteofta nu. Det är jätteirriterande för jag vet inte vad det beror på. Min dator upplever alla krav som man måste ha för Sims 3, och jag har alla inställningar på medel.

Det har aldrig varit såhär ofta förut, så vet någon vad man kan göra? Det finns inget på datorn som jag kan ta bort eller nåt, har inte laddat ner någonting som inte finns i store på thesims3.com.

Någon som kan hjälpa?

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

[SallysPigge]
0

Så är det för mig med. Innan Husdjur så stängde bort Internet så att datorn inte jobbade i bakgrunden med någon uppdatering. Men nu med Husdjur så är det värre, funderar påatt spela med någon expansion mindre. Men frågan är om speet blir ok om jag bara tar bort ett spel eller om jag måste göra från början. … Kommer du på något så säg till :-D

[toftaholmskaniner]
0

Mitt är också segare efter husdjur, trots att datorn uppfyller kraven. Men efter att man spelat ett tag så kommer det igång snabbare.

fellan99
0

Så är det för mej med, så jag fick installera om alla men tog ett mindre

21Guns
0

Aha, men då kanske det behövs någon uppdatering som kommer sen som gör det bättre? Får hoppas på det. Vill verkligen inte installera om allting igen… :/

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes