Era simliv i Husliv
Skrev fel där uppe, ska stå " husdjur " 
Ja jag har faktiskt planerat lite grann.
Kommer ha två vuxna simmar, och sedan ska jag ha två utav ett djur och sen ett av vardere av de andra djuren som jag inte har 2 av.
Jobb vet jag inte ännu blir och se, får se om det kommer något nytt i husdjur.
Jag kommer nog ha två hästar bara för att se hur deras fölar ser ut =) och för att se hur det är att spela med hästar eftersom det är det nyaste som finns i the sims. Har i alla fall tittat på lite raser i den där demon som kom ut för några dar sedan och kollat runt på raserna och tror jag vet vad för raser jag ska ha =)
Sen får vi se om det blir något mer med det. jag hör av mig mer när det kommer ut och jag spelar =) *höhö*
Kommer ju som sagt att skriva om detta i min blogg om the sims 3 och skriva som en serie/historia. och försöka ta massa bilder som man kan lägga in =) hehe..
har du några planer själv #0?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#2 Okey, det låter som en jätte bra "plan" :) Jag ska börja läsa din blogg när Husdjur har kommit ut, har redan lagt den bland bokmärken på datorn. (a)
Jag har faktiskt inte några direkt planer, vill nästan ta det som det kommer. :) Men vill ha två hästar vet jag eftersom det är det nyaste i Pets som sagt. Sen en sim att börja med, en ungdom vid namn Angela White. Hon ska bo på en stor gård där man kan ha både hästar, hundar & katter. Sen ska hon gifta sig och skaffa barn vid nästan vuxen ålder.. Det ska bli sjukt spännande att se hur det är! :)
Jag ska nog ha två hästar av samma anledning som #2, två katter och en hund eller något sånt, och typ två (eller en) simmar.
Gaaah, jag vill ha spelet nu!
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Jag tänkte skapa mig och min sambo som första familj i husdjur. Jag har planer på att göra hästarna som står i mitt stall ;)
Men blir nog att göra Moose min sköthäst. Sedan skapa min hund och mina katter som jag har :D… sedan tänkte jag göra två fantasihästar och skaffa fölunge och se hur dom blir.. tänkte även göra en tik till min hund så det blr staffebebisar :D
Men, men får se hur det blir ;)
#3 oh vad roligt =) Jag säger till när jag börjar =)
Nu har jag testat demon, kunde inte vänta tills det kommer ut (a) Har nu skapat mina djur som jag kommer spela med, blir fyra djur. Två hästar, en hund och en katt. Inte säkert att det blir alla på en gång, blir iallafall hästarna och hunden. (a) Lägger upp bilder här så ni får se :) Här kommer först hunden Tayzi White som är av rasen Chihuahua.
Jag funderar på att ha en stor gård som en rik familj äger och så ska de framförallt ha några hästar! Så när jag startar mitt sims och går in på 'skapa en sim' så kommer jag göra familjen först (bara för att längta ännu mer efter man gjort familjen) och sedan göra både häst, hund och katt men sedan kommer jag nog bara ha häst..? Vet inte än..!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag har svårt att bestämma mig vilket jag ska börja med. Ska iaf ha: En tävlingsgård (olika tävlingshästar), en uppfödningsgård av en viss ras (kommer nog bli hästar) och en aoptiv gård, ta emot alla sorters djuir, träna o sälja vidare.
Tror jag kommer satsa på 2 hästar, en hund och en katt, så har jag möjlighet till två fölisar :D sen blir det väl en mamma och pappa och kanske två barn :P eller ett barn o skaffa ett sen
Ja, det är en familj jag velat bygga i eeevigtheter. Men jag vill att djurliv skulle komma ut först.
Familjen heter Wilkinson i efternamn och bor på en fin gård. Gården är ganska ren och inte typiskt "hästgård", om ni förstå vad jag menar.
Familjen består av pappa Stephen, mamma Katharina och till en början med dottern Josephine Wilkinson. Dom ska även få ett till barn.
Om jag kan hitta ett fusk så att det inte finns någon maxgräns på hushållet ska dom ha tre hästar, två ston och en hingst. En hund och två katter.
I huset skall följande det finnas sovrum, rum till båda barnen, kök och matsal, teverum, två badrum, tvättstuga, bibilotek och arbetsrum samt en hall.
Familjen skall bo i riverview.
Hur kan ni bygga hus i förtid? vet ni hur stora boxarn kommer vara osv?
#13 man får helt enkelt bygga om lite om man gjorde dem för små. Det är ju inte svårt i dagens the sims 3
13#: jag har valt på ett ungefär o sen får man ju ändra. Jag har 6x4 boxar.
Jag ska skapa en famij som föräldrarna är perfekta och har en tonårsdotter som har tvingat sina föräldrar att skaffa en häst och 2 hundar, så ska hundarna få valpar och hästen ska bli en tävlingshäst, men hon har den inte för att tävla utan för att ha kul ;)
Huset ska vara ett stort hus som sitter ihop med en lada med hästsaker och stall o sånt hundarna bor också där inne, för föräldrarna vill inte att dom ska lorta ner innomhus…
Det ska även vara en hage utanför som hundarna och hästen är i när tonåringen är i skolan.
Te sunt non solus ♥
Jag har ganska stora planer, lite synd bara att man ff inte kan ha kaniner på sims XD
Men jag ska ha ett stuteri med PRE(pure breed español) hästar om den rasen nu finns annars får jag fixa fram den. Sen kommer jag ha minst 1 katt och minst 1 hund. Men kommer bli ganska proppfullt med djur i mina hus fram över :o
Sen ska jag ha något hus där jag ska avla fram nya raser i både hund och katt. Och försöka fullfölja min blandning mellan dalmatiner och mops(ganska weird jag vet
) då de bara blev mopsar i sims 2 av ngn konstig anledning. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Om 12½ timme så kommer mitt spel ligga i brevlådan, jag kommer spela det på kvällen då jag kommer hem ifrån en resa (a) Jag har funderat på hur jag vill spela. Just nu spelar jag på en familj med Två vuxna ( Angelica White & Wiliam Stark ).Dem kommer skaffa en perser katt vid namn Lucy. Dem är varken förlovade eller gifta, endast sambos. Dem har två nyfödda tvilling döttrar. När dem blir barn så kommer dem åka på internat och kommer döda deras far ( snällt ellerhur? haha! ). När deras far är död så är det endast Angelica kvar i hushållet eftersom barnen är på internat, då kommer jag adoptera bort katten & köpa en häst som hon kommer tävla med m.m. Resten får jag se hur det går! :)
PS: Kommer flytta detta hushållet till den nya världen! :)
#18 du har då planer allt. Får nog mitt idag också. Om inte ska jag inte spela tills den kommer! Tycker det är jätte roligt att läsa era planer.
Själv ska jag nog. Göra en tjej sim som ska heta Alicia Trenter. Och hon ska få ha en häst och en katt. Och bo i det här nya stället innan jag flyttar min legacy dit
Gotta Live Hardcore To Be Hardcore - Liam Payne
Det första jag ska ha är: 2 hästar,1 hund,hamster,orm,fiskar. Jag ska ha en rik familj och såklart ska jag försöka tämja vildhästar så gott det gå och såklart enhörningar