era familjer? :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja :) Här sitter man nu i väntan på att husdjur ska dimpa ner i brevlådan, förhoppningvis sitter man och spelar det om ett par ynkliga timmar. Längtan är större än någonsin. Något jag har funderat mycket på är hur min ska familj se ut. Har ni också funderat på det? :)
Eller har ni kanske redan en bra familj som är er favorit? :P
Det jag har tänkt mig är mamma, pappa och två döttrar i barnåldern. Pappan ska gilla matlagning medan mamma ska gilla att odla och vara ute i naturen, hon ska gilla att rida och ta hand om djuren också :P
Döttrarna ska såklartr älska djur och kunna rida sen =) förhoppningarna är att bygga vidare på en eller två av dem simmarna (beror på vem som får ett bra förhållande först).
Sedan ska jag ha två hästar, en hund och en katt först. sedan ska jag ta föl på hästarna. :P
är dock väldigt fundersam med namn och raser. :P
Ett namn jag funderar på är Judith eller Judy eller kanske Judith och July till flickorna :P
Det första jag tänker göra när spelet kommer är att släppa lös den bindgalna svarta hunden jag skapade i demon! :D Hon ska få härja runt lite och ställa till med trubbel i nya kvarteret, samtidigt som jag då också lär känna dom nya aspekten i spelet och inte klantar mig på någon av mina andra familjer.
Efter det blir det nog min ena projektfamilj som får ta sig an husdjur. Där finns mamma, pappa, två tvillingdöttrar och döttrarnas förverkligade låtsasvänner. Så det är 6 simmar, med plats för 4 husdjur. Funderade på om dom kanske skulle vara hästfamilj.
Ditt familjeupplägg låter riktigt bra! :)
I mitt fall vore det bästa nog att börja från scratch med en helt ny familj, så dom kan få personligheterna man önskar.
Jag har lätt för att komma på killnamn, men jättesvårt för tjejnamn… Dom jag brukar använda är Rika, Tabitha och Ann.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
1#: Hehe hunden lät rolig :P
Jo jag ska skapa alla nya helt klart. kommer ju finnas så mycket nytt :P
Jag återkommer med det här =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
3#: gör så :D
Eller åh andra sidan kan jag ge er en liten bild på min familj..
Mamman heter Faith, pappan Derek de kommer heta Jones i efternamn =)
Mamman ska ha matlagning, gröna fingrar, älska djur, och prydlig sen vet jag inte mer.
Pappan ska ha också matlagning älska djur. Sen vet jag inte.
Det ska vara 2 hästar, 1 hund och 1 katt =) Eller om jag ska ha 2 hästar, 2 hundar och en katt.
Jag vet inte ännu om jag ska ha barn från början eller inte. det får isf bli ett barn sen får dem få mer barn senare. =)
vad tycker ni ska jag göra ? Ha barn sen tidigare?
5#: Fast de e ju ganska kul o skaffa barn. :) Skaffa barn senare tycker jag nog =) jag behöver så dem kan ta hand om hästarna sen så xD Ska ha sex djur samtidigt sen
#6 ja jag får se hur jag gör. =)
#2 Jag älskar vovven, kommer säkert posta lite bilder på den här efter att jag satt igång och terrorisera. :)
#5 Nu när jag tänker på det, skulle jag nog vänta med att ha barn. Jag ska skapa en singelSim! Kom ju ihåg det där om att hundar kan tränas till att skaffa dejt åt ens Sim. Det bara måste jag testa!
Börja med en singelSim som älskar djur och hans hund, hunden för samman husse och matte, dom skaffar fler djur och eventuellt barn. Toppen! :D Jag har min game plan!
Tack för hjälpen, båda två! :D
Min familj består nu av:
Mamma Jessica, pappa Magnus, barnen Judith och Jule (tror hon hette så) ena är på internat skola, den andra skulle dit men spelet krånglade så det står att hon e på internat men e hemma och kan inte gå till skolan,, kan inte kalla hem henne från internatet heller.
Sedan är det hingsten Majestic och stoet Lilla Sol som nu väntar föl tillsammans.
Även yorkshireterriern Eskil bor hemma, han är gammal nu, hade katten Love också men henne lämnade jag till adoption då det blev för mycket tyvärr.
Här har vi Lilla sol och Jessica, Jessica hoppade upp så hon satt bakåt xD
Här har vi Jessica och Majestic som stegrar :)
#9 i vilket hus bor dina simmar i ? Jag är inte nöjd med mina hus =( Och kommer nog inte att lägga ut någon herrgård om jag inte blir nöjd med mina hus =(
#9 Åh, vilken fin häst! :D Och vilken söt bild. :)
Gillade bilden på #10 också. Jättefin, plus att det ser lite kul ut med polisen som går och glor lite i bakgrunden.
Längtar tills mitt spel kommer… hoppas det kommer idag, då det inte kom igår. :(
Jag har funderat på hur jag vill spela. Just nu spelar jag på en familj med Två vuxna ( Angelica White & Wiliam Stark ).Dem kommer skaffa en perser katt vid namn Lucy. Dem är varken förlovade eller gifta, endast sambos. Dem har två nyfödda tvilling döttrar. När dem blir barn så kommer dem åka på internat och kommer döda deras far ( snällt ellerhur? haha! ). När deras far är död så är det endast Angelica kvar i hushållet eftersom barnen är på internat, då kommer jag adoptera bort katten & köpa en häst som hon kommer tävla med m.m. Resten får jag se hur det går! :) PS: Kommer flytta denna familjen till den nya världen! :)
9#: bor i det jag byggt sj. Kan lägga ut på exchange när jag har tid :p
#14 gör så =) vore kul och se vad det är för hus =) Skriv här när du lagt upp det :D
15#: Här är nu gården :P http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=4730333
jag har inte ens beställt sims husdjur ännu, kan nog tänka mej att vänta till jul och önska mej det av tomten men jag skulle vilja skapa en ensam kvinna, eller möjligtvis dam som ska ha typ 20 katter i olika åldrar och personligheter. Jag älskar att skapa familjer som flippar ut lite haha
17#: Man kan max ha sex djur samtidigt.
#18 men gud vad trist! Hoppas det finns ngt fusk för att ta bort den spärren!