Tvillingar/trillingar?
Hej!
Jag undrar hur man får tvillingar och trillingar?
Har hört att det finns nån kod! Tacksam för svar och vänförfråga gärna :)
vet inte koden,men du kan köpa sånn där som det står typ tvillingar eller något och ibland går det! däremot så kan du kolla på google och youtube! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
det beror på vilket sims. sims 2 är det forcetwins eller något sådant.
sims 3 går det ju att köpa fruktbarhets någonting heter de xD
men kolla in på www.fuska.nu så hittar du nog
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
det beror på vilket sims. sims 2 är det forcetwins eller något sådant.
sims 3 går det ju att köpa fruktbarhets någonting heter de xD
men kolla in på www.fuska.nu så hittar du nog
Okej tack :)
Du kan köpa fruktbarhetsbehandling tror jag som kostar 1000 önskningspoäng och sedan kan du låta din gravida sims dansa till barnmusik. Det funkade för mig och nu har jag trillingar :)
Först så väljer man fruktbarhetsbehandlingen och sen när mamman är gravid så kan hon lyssna på barnmusik, se barnprogram och läsa barnböcker för att få fler barn. Så det behövs inget fusk alls.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
okej tack så mkt! :)
Vart vfår man tag ifruktbarhetsbehandling? :)
Med all kärlek //Lisi
#8 gå in på kistan där du kan köpa livsönskningar eller va de heter. Den har 3 nappar så antingen är den på 10 tusen eller 15-20 tusen belöningsgrej
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#9 Okej tusen tack :)
Med all kärlek //Lisi
Klicka på livslånga önskningar och kolla om du har råd med " Fruktbarlighet " eller vad de heter ;) <3