Hingst föl
Jag har bara fått hingstföl av alla föl jag fått nu under tiden jag spelat. Ändå ca 8 föl eller något. Men aldrig ngt sto utan endast hingstar.. Någon som vet hur man kan göra för att få sto föl? :)
Tacksam för svar :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag har fått två stoföl..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1; Stör mig på att de är p de viset :o
Samma med tvillingar/trillingar, alltid tjejer för mig :S
Får väldigt sällan killar i familjer, men nu får jag enabrt hingstar O_o
-' Malin Hultman
Har bara fått stoföl o har fått ett flertal föl :/
Ganska underligt.. käns som om att de satt "den som har detta spelet *pekar* ska bara få hingstar och den som får de *pekar* ska bara få ston" O_o
-' Malin Hultman
Jag får också BARA hingstföl >.< detta suger
Märkte en sak att ena stot fick bara sto föl o ett annat bara hingst. Känns som att dom bara kan få föl av samma kön under deras livstid :S
6#: man kan inte få samma kön hela tiden. min ena har fått två-tre hingstar och ett sto föl hitills
Jag har fått ca 10 föl och alla har varit ston, haha :)
Jag klagar inte, hingstföl kan man köpa :D
När jag inte var inne i en familj fick min andra framilj föl, tvillingar STON men aldrig annars ;o
-' Malin Hultman
9#: tvillingar!? På en videovisning sa dem att hästar ba kan få 1 föl samtidigt.
#10; Yepp 2st.. Ska in och kolla ifall de var från samma men jag hade 2 hingstar och ett sto i familjen. Så skulle vara konstigt om de var från ngn annan. Och kunde välja att adoptera fölen till den andra familjen jag var i. Där var då 2st likadana föl, ston. Så tydligen är det möjligt. :)
-' Malin Hultman
En av mina ston "drömde"/tänkte på tvillingar, dock slutade jag spela med den familjen så jag fick aldrig veta om det blev tvillingar eller inte :)
Mitt sto får föl av båda könen x)