The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 3882 ggr
artema
0

Era familjer

Jag är så sjukt sugen på att spela sims, men vet inte hur jag vill att min familj ska se ut. Kan ni inte inspirera mig och alla andra med att lägga upp beskrivningar och bilder på hur era familjer ser ut? :)

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden

Namiko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu fick jag inte med hela familjen på bilden (alla är där men en blev osynlig i flytten).

Tjejen i röd tröja är grundsimmen, totalt djurgalen och fastnade först för hästar och tog hand om två enhörningar som inte är kvar nu. Hästen på bilden är barnbarnet till dom enhörningarna. Hon blev förälskad och gifte sig för att sedan adoptera ett barn tillsammans (tjejen till vänster). En hästtjej som när hon växt upp fattade tycke för familjens butler och dom är nu nyförlovade.

Den blonda tjejen är deras andra barn, även hon adopterad, en hundtjej som är lite tillbakadragen men vill ändra på det och ta sig ut i festsvängen som mixolog nu när hon gått ut skolan.

Till höger står deras trogne butler som nu blivit en del av familjen. Hundarna på bilden är mor och dotter, dom har även en tredje hund som är tänkt att avlas på med någon av tikarna.

Ingen av dom här simmarna har något jobb (vilket är tänkt att det ska ändras på för några) utan dom tjänar pengar på dom lokala företagen som dom köpt upp ett efter ett. Allt för att få mer tid för djuren och varandra.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Namiko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi den andra mamman i familjen, gotare och hästtjej. Är egen företagare (hästkvinna) och hon vet inget bättre än att rida, hon har fastnat för hoppning och tränar hästen så fort hon får chansen. Hon blev inte glad när jag sålde dom andra hästarna (hade 4 stycken som mest) för hon vill träna långt mycket mer än vad en häst orkar med :P Men resten av familjen vann röstningen om att ta en paus i hästeriet och satsa på hundar ett tag.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

artema
0

Nu har jag gjort en familj! Har dock ingen bild, stände nyss ner spelet för natten. Hur som helst, min familj består av…

Mamma Katherine Wilkinson, är drömmer om att bli stjärnnyhetankare, är väldigt utåtriktad och karismatiskt, ryttare. Hon tävlar i olika hästsporter.

Pappan Craig Wilkinson, han är också karriärsmänniska. Drömmer om att bli VD och handla med fastigheter och sånt.

Tillsammans har de dottern Isola Wilkinson, hon är bokmal och ambitiös, gillar hästar, kommer förmodligen bli tillbakadragen, wb-kattkvinneförfattare eller något. Jag vet inte, dem kanske ska få ett barn till. Får se hur det blir med det.

De har tre hästar.

Contessa, deras enda sto. Katherine hopptävlar med henne, men hon är väldigt nervös och hispig av sig.

Hierko, hane. Han går själv, för att fungerar inte ihop med någon. Han är ganska aggressiv och svår att ha oh göra med, kapplöpare. Katherine hoppas på att kunna tämja honom någorlunda.

Och sedan Armand, en hanhäst som är väldigt lugn, snäll och beskedlig, och när Isola kan börja rida ska Armand bli hennes häst. Han är liksom väldigt stabil om man jamför med dem två andra.

Och sedan ska jag nog skaffa en hamster eller något sånt till Isola, och isåfall ska den hete Sitka.

diesel92
0

1#: Om din sim försvann i flytten så kan du skriva in testingcheatsenabled true och sedan när du är den simmen som är försvunnen klickar du på ctrl eller om det är den andra pilen upp och klickar någonstans och klickar på "teleportera hit" då ska de funka

Namiko
0

#4 Jag använder inga fuskkoder, dom gånger jag gjorde det i sims 2 så blev det så många buggar att det inte ens var roligt att spela längre. Dom brukar dyka upp igen när dom åker bil så det är bara att skicka iväg henne nånstans så kommer hon tillbaka :)