bjuda in enhörning? :S
Nu har jag äntligen hittat en enhörning, en svart dessutom :P Nu är det dock så att jag vill bjuda in den, mätarna är fullt till bådwe min vanliga häst och till enhörningen. MEN, det står ändå att jag måste vara vän med alla djur eller vad det nu står. o.O Men jag är ju redan vän med hela min f.d familj och min nuvarande familj (djuren) och alla djur jag träffat. :S
Måste jag känna och vara bästis för evigt med en hund, katt och hund eller?? :S
Det krävs att du är bästis med en hund, en katt och en häst för att kunna bjuda in enhörningen.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag va aldrig bästis med en katt o hund när jag bjöd in min enhörning, krävdes bara att ja va bästis med hästarna i mitt hushåll :)
Du måste tydligen äga 3 djur och vara bästis med dem x) jag va kompis med typ 8 olika djur men hade bara två hästar, sen fick den ena ett föl och poff då hade jag tre och kunde adoptera enhörningen :3
//Forgetful
Jag skaffade en hund och en katt och kunde då bjuda in den :P Den var svart först men gjorde om den till vit xD
Bli BFA med djuren som du har bara!
5#: Jag hade en häst och det hjälpte inte. skaffade en av varje och då gick de.
#5 Det fungerade inte för mig när jag bara hade en hund. Skaffade en katt och en häst också och blev bästis med dom och då gick det.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.